Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy



loyalty

Zapisz się na newsletter

Wyślemy Ci kod promocyjny na zakup systemu do zarządzania relacjami z klientami

devices

Raz na kwartał otrzymasz

Opis ciekawych zestawień systemów CRM oraz zaproszenie na darmowe konsultacje

star

Odbierz darmowego e-booka

face

Spam nas nie interesuje. Liczy się zadowolenie klientów

email
info_outline
  • 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

Skuteczne wdrożenie CRM

Wdrożenie systemu do zarządzania relacjami z klientami w firmie, to proces niełatwy i wieloetapowy. Poświęcenie czasu na jego przeprowadzenie stanowi gwarancję komplementacji wybranego rozwiązania w firmie oraz użytkowania go przez lata. Warto zdawać sobie sprawę ze znaczenia tego procesu aby moc przeprowadzić go efektywnie i sprawnie.

 

 

Załóż darmowe konto już dzisiaj!

 

 

Przeprowadzający szkolenia

 

Pierwszą kwestią, na którą należy zwrócić uwagę, jest znajomość oprogramowania oraz branży IT przez osobę wdrażającą. Szkolenia musi przeprowadzać ekspert. W wielu firmach jest to konsultant, który towarzyszył klientowi od momentu nawiązania pierwszego kontaktu. W zależności od wielkości firmy może on przeszkolić wszystkich pracowników podczas grupowych sesji lub udzielić wskazówek szefom teamów, czy działów, tak by mogli oni sami przeszkolić resztę pracowników. Kluczem w tym kontekście jest nielimitowane szkolenie, które oferuje zespół Kamflex. Tylko w ten sposób możliwe jest wyczerpujące zaznajomienie się z funkcjonalnościami systemu.

 

Oferowane sposoby szkolenia

 
Kolejnym ważnym czynnikiem wpływającym na skuteczność wdrożenia systemu jest ilość kanałów komunikacyjnych, za pomocą których jest ono przeprowadzane. Dobrze wybrać producenta oprogramowania, który oferuje zarówno szkolenia i konsultacje osobiste, jak i online. Pozwala to na bieżące rozwiązywanie problemów i wątpliwości pojawiających się w trakcie korzystania z systemu. Konsultanci Kamflex oferują pomoc przez telefon, czat, email, Skype, udostępnianie ekranu oraz szkolenia osobiste. Podczas wdrażania dobrze jest także korzystać z materiałów pisanych, dotyczących korzystania z poszczególnych modułów. Na naszej stronie, w zakładce Pomoc znajduje się opis systemu wraz ze zrzutami ekranowymi.

 

Pierwsze kroki z nowym rozwiązaniem

 
Wraz z rozpoczęciem wdrażania systemu CRM w firmie konieczne jest przeniesienie wszystkich danych do systemu. W przypadku wielu firm, ma on stanowić kompleksowe rozwiązanie, które zastąpi użytkowane do tej pory arkusze kalkulacyjne i pośrednie systemy. Przesłanie wszystkich danych do oprogramowania już na początku stanowić będzie dobrą podstawę dla budowania bazy informacji firmy, a także umożliwi płynne przejście do użytkowania nowego rozwiązania. Na tym etapie warto także ustalić nazwy parametrów oraz atrybutów, co pozwoli na funkcjonalne gromadzenie informacji. W systemie CRM Kamflex każdy użytkownik sam definiuje te nazwy, dzięki czemu rozwiązanie dopasowuje się do wielu branży.

 
Kiedy wszystkie dane zostały już zaimportowane do systemu, a nazewnictwo parametrów i atrybutów ustalone, ważna jest konsekwencja. Bieżące aktualizowanie danych, a także rezygnacja z dodatkowych arkuszy kalkulacyjnych, czy kalendarzy stanowi gwarancję sukcesu użytkowania rozwiązania. Warto także by pracodawca zachęcał pracowników do aktywnego użytkowania systemu. Jeśli będzie on jednak intuicyjny oraz pomocny w codziennej pracy, takie motywowanie nie będzie potrzebne.

 

 

Maria Pruszyńska

 

 

Czekamy na Ciebie na czacie!


Dowiedz się więcej o parametrach w systemie Kamflex
Dodatkowe parametry


Przeczytaj również
CRM online
Wsparcie CRM
Optymalizacja kosztów w firmie z CRM
Zalety CRM

 

                     

 


kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt