Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy



loyalty

Zapisz się na newsletter

Wyślemy Ci kod promocyjny na zakup systemu do zarządzania relacjami z klientami

devices

Raz na kwartał otrzymasz

Opis ciekawych zestawień systemów CRM oraz zaproszenie na darmowe konsultacje

star

Odbierz darmowego e-booka

face

Spam nas nie interesuje. Liczy się zadowolenie klientów

email
info_outline
  • 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

Błędy popełniane przy wyborze CRM

Wybór dopasowanego do swojej firmy systemu CRM, to kluczowa decyzja, której podjęcie nie jest łatwe. Zanim zdecydujesz się zainwestować w takie rozwiązanie, rozważ wszystkie wady i zalety oraz możliwe trudności z nim związane. W tej sytuacji nie musisz uczyć się na własnych błędach. Zapoznaj się z tymi najczęściej popełnianymi podczas wyboru CRM, tak by móc ich uniknąć.

 

 

Załóż darmowe konto już dziś!

1) Wybranie systemu niedopasowanego do swoich potrzeb

Zanim zdecydujesz się na jakieś rozwiązanie szczegółowo zdefiniuj swoje potrzeby. Jak duża jest twoja firma? Ilu zatrudniasz pracowników? Jakie informacje są kluczowe dla twojej firmy w kontekście zarządzania relacjami z klientami? Dopiero gdy uzyskasz odpowiedzi na te pytania, możesz myśleć o zakupie systemu CRM.

 

2) Brak dialogu z pracownikami o ich oczekiwaniach wobec systemu

A to przecież oni są finalnymi użytkownikami i jeśli nie będzie on dla nich intuicyjny i funkcjonalny, to nie będą go skutecznie używać. Wdrożenie nie zapewni satysfakcji jeśli system nie jest dla pracowników ułatwieniem. Poświęć czas na konsultacje i miej pewność, że CRM użytkowany jest w 100%.

 

3) Podjęcie decyzji w oparciu o cenę lub promocję

Wybierając rozwiązanie tego typu nie warto swojej decyzji uzależniać od atrakcyjnych ofert finansowych. Traktuj decyzję o zakupie CRMa jako inwestycję w przyszłość, a nie jednorazowy wydatek. W kontekście możliwości satysfakcjonującego użytkowania przez lata lepiej wydać więcej, niż zdecydować się na mało optymalne rozwiązanie.

 

4) Przetestowanie niewielkiej liczby systemów przed podjęciem decyzji

Im więcej CRMów zobaczysz i sprawdzisz ich działanie, tym lepiej. Warto poświęcić więcej czasu na poznanie dostępnych rozwiązań i znalezienie czegoś maksymalnie dopasowanego do swoich potrzeb. Testowanie zwykle jest bezpłatne przez określony czas, który możesz wykorzystać na aktywne użytkowanie razem z pracownikami, by móc wybrać najlepszą opcję.

 

5) Wybranie narzędzia, które nie umożliwia dodania nowej funkcjonalności

Wiele z gotowych systemów CRM nie daje ci możliwości rozszerzenia o kolejny moduł. W oprogramowaniu Kamflex jest to możliwe zawsze kiedy tego potrzebujesz. Dzięki temu masz pewność, że twój CRM rozwija się wraz z twoją firmą.

Maria Pruszyńska

 

 

Czekamy na Ciebie na czacie!

 

 

 

Przeczytaj również

Wdrożenie nowego pracownika

Cena CRM

Program do faktur online

CRM na zamówienie krok po kroku


kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt