Wszystko co powinieneś wiedzieć o systemie CRM

Kim jest Twój klient kluczowy?

Poprawne wyznaczenie grupy klientów kluczowych pozwoli nie tylko na precyzyjne ukierunkowanie działań marketingowych oraz ocenę atrakcyjności własnej firmy na rynku,... Zobacz więcej

Komunikacja wewnętrzna w firmie

Aby komunikacja wewnętrzna w organizacji mogła spełniać swoją rolę musi być dopracowana w drobnych szczegółach. W zaprojektowaniu skutecznego systemu komunikacji... Zobacz więcej

Mobilny system CRM

Poręczne i elastyczne narzędzie jakim jest chociażby telefon posiada szeroki wachlarz przeróżnych funkcji, poczynając od aparatu, a na terminalu płatniczym... Zobacz więcej

Posprzedażowa obsługa klienta

Budowanie trwałych relacji z klientami, to proces czasochłonny i wymagający znacznego nakładu pracy. Odpowiednia obsługa na każdym etapie transakcji jest... Zobacz więcej

Badanie satysfakcji klienta

Monitorowanie poziomu satysfakcji klientów pomoże nie tylko w optymalizowaniu procesów sprzedaży, ale także powie dużo o samym produkcie czy usłudze... Zobacz więcej

Zalety CRM

Systemy CRM mają wiele zalet, które mogą nie tylko przyczynić się do ułatwienia twojej codziennej pracy, ale także pomóc w... Zobacz więcej

Wybór CRM: 4 pytania przed

Decyzja o zakupie systemu do zarządzania relacjami z klientami (CRM) wymaga rozważenia wszystkich dostępnych opcji pod kątem korzyści i wad... Zobacz więcej

CRM a rozwój Twojej firmy

Podejmując decyzję o wyborze systemu CRM dla swojej firmy warto zwrócić uwagę nie tylko na oferowane funkcjonalności oraz wsparcie we... Zobacz więcej

Program do prowadzenia firmy

Rozwój technologiczny wpłynął na dużą automatyzację procesu zarządzania firmą. Na rynku znajdziemy wiele darmowych i płatnych programów, które mają za... Zobacz więcej

CRM dla cateringu dietetycznego

System CRM ma swoje zastosowania w wielu branżach i profesjach. Podczas realizacji projektu dla cateringu dietetycznego poznaliśmy potrzeby tego rodzaju... Zobacz więcej

Faktury i baza klientów w Excelu?

Dynamiczny rozwój technologiczny wpływa na zmianę narzędzi używanych do zarządzania firmą. Wiele z dawniej używanych metod, takich jak papierowy kalendarz,... Zobacz więcej

Program magazynowy

Wraz z powstawaniem nowych rozwiązań technologicznych, zarządzanie zasobami magazynowymi staje się coraz bardziej zautomatyzowane i efektywne. Nad wdrożeniem systemu do... Zobacz więcej

9 kroków do optymalnego korzystania z CRM

1) Zdefiniowanie swoich potrzeb Do czego dokładnie ma służyć twojej firmie system CRM? Ilu funkcjonalności potrzebujesz? Warto rozważyć te kwestie... Zobacz więcej

Program dla serwisu komputerowego

Liczba firm w naszym kraju zajmujących się serwisowaniem komputerów i sprzętu komputerowego wciąż wzrasta. Prowadzenie takiego biznesu wymaga dużej skrupulatności... Zobacz więcej

Faktury w językach obcych

Fakturowanie online przyspiesza proces wystawiania faktur. Dzięki temu, że nie musisz drukować i przechowywać papierowych wersji dokumentów, zaoszczędzasz czas, miejsce... Zobacz więcej

Jednolity Plik Kontrolny

Jednolity Plik Kontrolny (JPK), to rozwiązanie, które zaczęto wprowadzać w naszym kraju w lipcu 2016 roku. Od tego czasu obowiązuje... Zobacz więcej

Błędy popełniane przy wyborze CRM

Wybór dopasowanego do swojej firmy systemu CRM, to kluczowa decyzja, której podjęcie nie jest łatwe. Zanim zdecydujesz się zainwestować w... Zobacz więcej

Wdrożenie nowego pracownika

        Wdrażanie nowych pracowników, to często proces długi i czasochłonny. Bez niego nie można jednak oczekiwać, by pracownik poznał wszystkie... Zobacz więcej

CRM dla małej firmy

Wielu przedsiębiorców deklaruje jednoczesne korzystanie z różnych programów w prowadzeniu swojego biznesu. Arkusze kalkulacyjne, kalendarze, czaty, programy do fakturowania... Istnieją... Zobacz więcej

Cena CRM

Przy wyborze odpowiedniego dla swojej firmy systemu CRM najważniejszym punktem jest zdefiniowanie indywidualnych potrzeb swojej firmy. Ilu zatrudniasz pracowników, jak... Zobacz więcej

Program do faktur online

Prowadzisz firmę i zastanawiasz się, jak przyspieszyć proces fakturowania? Myślałeś nad programem do faktur, ale wciąż się wahasz, który wybrać?... Zobacz więcej

3 sposoby na usprawnienie komunikacji w firmie

Efektywna komunikacja w firmie, to klucz do motywowania pracowników i osiągania zamierzonych celów. Wpływa ona nie tylko na bieżące prowadzenie... Zobacz więcej

Program dla szkoły tańca

Prowadzenie własnej szkoły tańca wymaga nie tylko umiejętności zarządzania pracownikami, ale także planowania i właściwej organizacji czasu. Jak radzisz sobie... Zobacz więcej

5 powodów, dlaczego warto aktualizować dane w CRM

Aktualne dane są podstawą skutecznego zarządzania firmą. Tak jak niemożliwe jest dokonanie transakcji z osobą, która posługuje się nieważnym dowodem... Zobacz więcej

Jakie dane o kliencie warto gromadzić?

W skutecznym zarządzaniu relacjami z klientami kluczowe jest drobiazgowe gromadzenie wszystkich istotnych informacji. Które dane są istotne?   Od czego... Zobacz więcej

Dlaczego warto tworzyć plan sprzedażowy?

Wszyscy znamy to uczucie: w głowie mnóstwo planów i entuzjazmu. Zabieramy się za wcielanie ich w życie, lecz po drodze... Zobacz więcej

Organizacja bazy kontaktów firmowych

Skuteczne zarządzanie relacjami z kontrahentami jest kluczowe, by móc budować zaufanie i więź. Jak sprawić, by klienci wracali do ciebie... Zobacz więcej

Program do obsługi kancelarii prawnej

      Skuteczne zarządzanie kancelarią jest kluczowe dla efektywnego wykorzystania czasu wszystkich pracowników i skumulowania działań mających na celu budowanie zaufania... Zobacz więcej

Bezpieczeństwo danych w CRM

                Bezpieczeństwo firmowych danych jest kwestią kluczową dla budowania zaufania klientów dla twojej firmy. W tworzeniu marki i trwałego pozycjonowania... Zobacz więcej

Program do warsztatu samochodowego

Skuteczne zarządzanie relacjami z klientami jest kluczowe w budowaniu zaufania i zwiększania zysków firmy. Bieżące monitorowanie zadań i wytyczanie planu... Zobacz więcej

CRM dla fotografa

Fotograf na dzisiejszym rynku pracy to osoba mobilna, twórcza i solidna. Skuteczne zarządzanie relacjami z klientami, to klucz do pozyskiwania... Zobacz więcej

CRM dla salonu fryzjerskiego

Branża fryzjerska w Polsce na przestrzeni ostatnich lat podlega dynamicznym zmianom. Aby za nimi nadążyć konieczne jest skuteczne zarządzanie relacjami... Zobacz więcej

CRM dla salonu kosmetycznego

Branża usług kosmetycznych przeżywa w ostatnich latach rozkwit. Coraz większa świadomość klientów, że dbanie o siebie to przyjemność, na którą... Zobacz więcej

O co pytać przy zakupie CRM

  12 pytań, które warto sobie zadać przed zakupem systemu CRM Inwestycja w system CRM przyniesie wymierne korzyści Twojej firmie,... Zobacz więcej

Co to jest CRM i jakie przynosi korzyści

Poznaj system CRM, by skuteczniej zarządzać swoją firmą.     CRM, to skrót od angielskich słów Customer Relationship Management, czyli... Zobacz więcej

Oprogramowanie dla klubów fitness

  Prowadzenie biznesu wymaga od menedżera nie tylko umiejętności sprawnego zarządzania i szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych, ale także odpowiedniego... Zobacz więcej

CRM z opcją rozbudowy

  Możliwość rozbudowy systemu CRM jest dogodną opcją, na którą zapotrzebowanie może pojawić się w trakcie użytkowania oprogramowania. System Kamflex... Zobacz więcej

System CRM a ERP

  Czym różnią się od siebie te dwa systemy służące do zarządzania firmą? CRM, to skrót od Customer Relationship Management,... Zobacz więcej

Program do obsługi reklamacji

        System Kamflex pozwala na przeprowadzanie reklamacji, które dotyczą różnorodnych produktów i usług. Wszystkie mogą być obsługiwane zdalnie... Zobacz więcej

Program do faktur Kamflex

Szybkie i łatwe wystawianie faktur usprawni twoją pracę. Nie musisz decydować się na cały pakiet CRM, by korzystać z opcji... Zobacz więcej

Oprogramowanie dla siłowni

Prowadzisz siłownię, a twoim celem jest pozyskanie nowych klientów i budowanie trwałej więzi z obecnymi? Chcesz zwiększyć zyski i powiększyć... Zobacz więcej

Skuteczny system CRM

          Satysfakcja z nowego narzędzia do zarządzania relacjami z klientami wspomagającego codzienną pracę musi być poprzedzona odpowiednimi... Zobacz więcej

Program CRM do obsługi ubezpieczeń

  Skuteczny system CRM pozwoli na optymalizację pracy agenta czy firmy ubezpieczeniowej. Usprawnij swoje procesy sprzedażowe, buduj więź z klientami... Zobacz więcej

System CRM dla firm szkoleniowych

Skuteczny system CRM musi stwarzać możliwość dogodnej segregacji klientów na podstawie dowolnych parametrów. Decyduj według jakich kryteriów podzielisz swoich klientów.... Zobacz więcej

Jak wygląda proces sprzedaży?

System CRM dla firm Kamflex pozwala na utworzenie wielu, różnych procesów sprzedażowych. Dzięki możliwości szczegółowego doprecyzowania każdego z nich, masz... Zobacz więcej

Najlepszy CRM - Kamflex

Korzystając z Kamflexa masz pewność, że:   1. Jest szybki, a my pracujemy nad jego ciągłą optymalizacją. Kamflex jest jednym... Zobacz więcej

Szybki mini CRM

System CRM Kamflex to szybkie, mini i proste w obsłudze narzędzie, które charakteryzuje się następującymi cechami: Szybkością działania Dzięki odpowiedniej... Zobacz więcej

Okres testowy

  Możliwość darmowego przetestowania aplikacji jest dobrą okazją by poznać działanie danego systemu i sprawdzić, czy spełnia on nasze oczekiwania.... Zobacz więcej

Skuteczne wdrożenie systemu CRM

Możliwości usprawnienia działania firmy za pomocą oprogramowania CRM są bardzo duże. Pełne korzyści można osiągnąć po odpowiednim wdrożeniu, które ma... Zobacz więcej