Wszystko co powinieneś wiedzieć o systemie CRM

Utrzymywanie relacji z klientami

  Dobry sprzedawca nie przestaje się angażować nawet po sfinalizowaniu transakcji, ponieważ dąży do tego, by jego klient był ciągle... Zobacz więcej

System CRM z Outlookiem

Użytkowanie wielu narzędzi do prowadzenia firmy jest zadaniem niełatwym, ale niezbędnym, jeśli chcemy aby nasz biznes się rozwijał. Dzięki systemowi... Zobacz więcej

Integracja systemu CRM

W dzisiejszych czasach prowadzenie firmy bez skutecznego systemu informatycznego wydaje się niemożliwe. Oferowane na rynku rozwiązania zaprojektowano z myślą o... Zobacz więcej

Zwiększenie efektywności działu sprzedaży

Po zidentyfikowaniu grupy kluczowych klientów czas na zapewnienie im najwyższej jakości obsługi oraz domknięcie transakcji. System CRM pozwala na zwiększenie... Zobacz więcej

Jak pozyskiwać klientów?

Podstawą w efektywnym rozwoju każdej firmy są kluczowi klienci. Im większe zaangażowanie klienta, tym skuteczniej przełoży się to na zbudowanie... Zobacz więcej

Elastyczny CRM

Wraz z rozwojem technologicznym i potrzebą optymalizacji czasu i procesów zachodzących w firmach, wielu przedsiębiorców decyduje się na wdrożenie nowoczesnych... Zobacz więcej

Program do wypożyczalni samochodów

W przypadku wypożyczalni samochodów najlepiej sprawdzi się program, który pozwoli na zaoszczędzenie czasu, dobre zorganizowanie pracy oraz wysokiej jakości obsługę... Zobacz więcej

CRM dla krawca i szewca

Mimo wszechobecnej masowej produkcji, zapotrzebowanie na usługi krawieckie i szewskie nie maleje. Przeciwnie - pośród setek sieciówek, ludzie coraz częściej... Zobacz więcej

System do oceny pracowników

Dokonywanie okresowej oceny pracowników jest kluczowe dla dbania o komunikację w firmie oraz efektywnego osiągania zamierzonych celów. Proces ten pozwala... Zobacz więcej

Skuteczne wdrożenie CRM

Wdrożenie systemu do zarządzania relacjami z klientami w firmie, to proces niełatwy i wieloetapowy. Poświęcenie czasu na jego przeprowadzenie stanowi... Zobacz więcej

CRM online

Trudno w dzisiejszych czasach wyobrazić sobie pracę bez ciągłego dostępu do internetu. Już dzięki niewielkim urządzeniom, takim jak smartfony, możemy... Zobacz więcej

CRM operacyjny

Rynek systemów CRM w naszym kraju z każdym rokiem się rozrasta. Wraz z pojawianiem się nowych graczy biznesowych, rozbudowywana jest... Zobacz więcej

Jak przygotować się do służbowej rozmowy telefonicznej z klientem?

 Zazwyczaj pierwszy kontakt z klientem jest nawiązywany poprzez rozmowę telefoniczną. I to właściwie od niej zależy jaką opinię o naszej... Zobacz więcej

System motywacji pracowników

W języku potocznym utarły się powiedzenia „nie mam motywacji”, czy „brak mi motywacji”. Definiowana jako wewnętrzny stan gotowości do działania... Zobacz więcej

Jak zwiększyć sprzedaż z CRM

Opracowywanie nowych metod zmierzających do zwiększenia sprzedaży jest procesem niekończącym się. Ciągła optymalizacja podejmowanych działań stanowią gwarant rozwoju firmy oraz... Zobacz więcej

Rozliczanie faktur metodą kasową

Rozliczanie faktur VAT metodą kasową skierowane jest do małych podatników. Termin ten oznacza firmy, których wartość sprzedaży w poprzednim roku... Zobacz więcej

Mity o CRM

Niesprawdzone teorie dotyczące systemów CRM mogą odwodzić od wyboru tego rozwiązania. Przed podjęciem decyzji o zakupie warto obalić kilka mitów... Zobacz więcej

Zarządzanie przez cele

       Zarządzanie firmą zakłada podejmowanie działań, które w zamierzeniu mają pozwolić na optymalne osiąganie celów wytyczonych przez jedną osobę, kadrę... Zobacz więcej

Segmentacja klientów

Segmentacja klientów, to proces niełatwy, ale bardzo istotny dla skutecznego budowania trwałych relacji oraz zwiększania zysku. Polega na dzieleniu bazy... Zobacz więcej

Koszt wdrożenia systemu informatycznego

Wprowadzenie w swojej firmie nowoczesnego systemu informatycznego, to krok, na który decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Komplementacja odpowiedniego rozwiązania oznacza... Zobacz więcej

Dlaczego klienci odchodzą?

  Utrata klienta jest bolesna i wiąże się z poniesieniem kosztów. Warto zastanowić się dlaczego doszło do takiej sytuacji i... Zobacz więcej

Efektywne wykorzystanie czasu pracy

Zdarza ci się nie wykonać czynności zaplanowanych na dany dzień z powodu rozproszenia telefonem od klienta, atmosferą w biurze czy... Zobacz więcej

Wsparcie CRM

Każda zmiana w obrębie sposobu gromadzenia informacji w firmie stanowi wyzwanie dla kadry kierowniczej i pracowników. Konieczność przyswojenia nowych wytycznych... Zobacz więcej

Korzyści z wdrożenia CRM

Wdrożenie w swoim przedsiębiorstwie systemu do zarządzania relacjami z klientami (CRM) niesie ze sobą korzyści oraz zagrożenia. Poprawne ich zdefiniowanie... Zobacz więcej

CRM dla call center

Call center ma za zadanie wspierać procesy sprzedażowe poprzez wzbudzenie zaufania klienta. Ważne jest, by wybrać system, który jest w... Zobacz więcej

Co to jest CRM?

System CRM, to skrót od angielskiego zwrotu Customer Relationship Management, który oznacza system do zarządzania relacjami z klientami. Zadaniem oprogramowania... Zobacz więcej

Optymalizacja kosztów w firmie z CRM

Każdy przedsiębiorca na pewnym etapie prowadzenia swojej działalności zadaje sobie pytanie: Jak mogę zmniejszyć koszty stałe w prowadzeniu mojej firmy?... Zobacz więcej

Analiza potrzeb klienta

Dokonanie analizy potrzeb klienta może pomóc nie tylko w tworzeniu efektywnej strategii marketingowej, ale także budowaniu wizerunku marki i rozwoju... Zobacz więcej

CRM przewodnik dla wdrażających

Wdrożenie wybranego oprogramowania, to ostatni etap wprowadzania w firmie nowego rozwiązania. Zakończy się niepowodzeniem, jeśli nie poprzedzi go analiza przedwdrożeniowa... Zobacz więcej

6 znaków, że potrzebujesz systemu CRM

Wiele z rozwijających się i startujących przedsiębiorstw poszukuje systemu, który spełni ich potrzeby i oczekiwania. Oto sześć sygnałów, które powinny... Zobacz więcej

Praca w systemie CRM

Głównym zadaniem systemu CRM jest usprawnienie procesów zachodzących w firmie, co pozwoli na oszczędność czasu oraz optymalizację funkcjonowania przedsiębiorstwa. W... Zobacz więcej

Analiza przedwdrożeniowa

Dokonanie analizy przedwdrożeniowej pozwoli ci uniknąć podjęcia pochopnej decyzji pod wpływem emocji. Poprawne zdefiniowanie potrzeb oraz wyrażenie oczekiwań da ci... Zobacz więcej

Kim jest Twój klient kluczowy?

Poprawne wyznaczenie grupy klientów kluczowych pozwoli nie tylko na precyzyjne ukierunkowanie działań marketingowych oraz ocenę atrakcyjności własnej firmy na rynku,... Zobacz więcej

Komunikacja wewnętrzna w firmie

Aby komunikacja wewnętrzna w organizacji mogła spełniać swoją rolę musi być dopracowana w drobnych szczegółach. W zaprojektowaniu skutecznego systemu komunikacji... Zobacz więcej

Mobilny system CRM

Poręczne i elastyczne narzędzie jakim jest chociażby telefon posiada szeroki wachlarz przeróżnych funkcji, poczynając od aparatu, a na terminalu płatniczym... Zobacz więcej

Posprzedażowa obsługa klienta

Budowanie trwałych relacji z klientami, to proces czasochłonny i wymagający znacznego nakładu pracy. Odpowiednia obsługa na każdym etapie transakcji jest... Zobacz więcej

Badanie satysfakcji klienta

Monitorowanie poziomu satysfakcji klientów pomoże nie tylko w optymalizowaniu procesów sprzedaży, ale także powie dużo o samym produkcie czy usłudze... Zobacz więcej

Zalety CRM

Systemy CRM mają wiele zalet, które mogą nie tylko przyczynić się do ułatwienia twojej codziennej pracy, ale także pomóc w... Zobacz więcej

Wybór CRM: 4 pytania przed

Decyzja o zakupie systemu do zarządzania relacjami z klientami (CRM) wymaga rozważenia wszystkich dostępnych opcji pod kątem korzyści i wad... Zobacz więcej

CRM a rozwój Twojej firmy

Podejmując decyzję o wyborze systemu CRM dla swojej firmy warto zwrócić uwagę nie tylko na oferowane funkcjonalności oraz wsparcie we... Zobacz więcej

Program do prowadzenia firmy

Rozwój technologiczny wpłynął na dużą automatyzację procesu zarządzania firmą. Na rynku znajdziemy wiele darmowych i płatnych programów, które mają za... Zobacz więcej

CRM dla cateringu dietetycznego

System CRM ma swoje zastosowania w wielu branżach i profesjach. Podczas realizacji projektu dla cateringu dietetycznego poznaliśmy potrzeby tego rodzaju... Zobacz więcej

Faktury i baza klientów w Excelu?

Dynamiczny rozwój technologiczny wpływa na zmianę narzędzi używanych do zarządzania firmą. Wiele z dawniej używanych metod, takich jak papierowy kalendarz,... Zobacz więcej

Program magazynowy

Wraz z powstawaniem nowych rozwiązań technologicznych, zarządzanie zasobami magazynowymi staje się coraz bardziej zautomatyzowane i efektywne. Nad wdrożeniem systemu do... Zobacz więcej

9 kroków do optymalnego korzystania z CRM

1) Zdefiniowanie swoich potrzeb Do czego dokładnie ma służyć twojej firmie system CRM? Ilu funkcjonalności potrzebujesz? Warto rozważyć te kwestie... Zobacz więcej

Program dla serwisu komputerowego

Liczba firm w naszym kraju zajmujących się serwisowaniem komputerów i sprzętu komputerowego wciąż wzrasta. Prowadzenie takiego biznesu wymaga dużej skrupulatności... Zobacz więcej

Faktury w językach obcych

Fakturowanie online przyspiesza proces wystawiania faktur. Dzięki temu, że nie musisz drukować i przechowywać papierowych wersji dokumentów, zaoszczędzasz czas, miejsce... Zobacz więcej

Jednolity Plik Kontrolny

Jednolity Plik Kontrolny (JPK), to rozwiązanie, które zaczęto wprowadzać w naszym kraju w lipcu 2016 roku. Od tego czasu obowiązuje... Zobacz więcej

Błędy popełniane przy wyborze CRM

Wybór dopasowanego do swojej firmy systemu CRM, to kluczowa decyzja, której podjęcie nie jest łatwe. Zanim zdecydujesz się zainwestować w... Zobacz więcej

Wdrożenie nowego pracownika

Wdrażanie nowych pracowników, to często proces długi i czasochłonny. Bez niego nie można jednak oczekiwać, by pracownik poznał wszystkie zasady... Zobacz więcej

CRM dla małej firmy

Wielu przedsiębiorców deklaruje jednoczesne korzystanie z różnych programów w prowadzeniu swojego biznesu. Arkusze kalkulacyjne, kalendarze, czaty, programy do fakturowania... Istnieją... Zobacz więcej

Cena CRM

Przy wyborze odpowiedniego dla swojej firmy systemu CRM najważniejszym punktem jest zdefiniowanie indywidualnych potrzeb swojej firmy. Ilu zatrudniasz pracowników, jak... Zobacz więcej

Program do faktur online

Prowadzisz firmę i zastanawiasz się, jak przyspieszyć proces fakturowania? Myślałeś nad programem do faktur, ale wciąż się wahasz, który wybrać?... Zobacz więcej

3 sposoby na usprawnienie komunikacji w firmie

Efektywna komunikacja w firmie, to klucz do motywowania pracowników i osiągania zamierzonych celów. Wpływa ona nie tylko na bieżące prowadzenie... Zobacz więcej

Program dla szkoły tańca

Prowadzenie własnej szkoły tańca wymaga nie tylko umiejętności zarządzania pracownikami, ale także planowania i właściwej organizacji czasu. Jak radzisz sobie... Zobacz więcej

5 powodów, dlaczego warto aktualizować dane w CRM

Aktualne dane są podstawą skutecznego zarządzania firmą. Tak jak niemożliwe jest dokonanie transakcji z osobą, która posługuje się nieważnym dowodem... Zobacz więcej

Jakie dane o kliencie warto gromadzić?

W skutecznym zarządzaniu relacjami z klientami kluczowe jest drobiazgowe gromadzenie wszystkich istotnych informacji. Które dane są istotne?   Od czego... Zobacz więcej

Dlaczego warto tworzyć plan sprzedażowy?

Wszyscy znamy to uczucie: w głowie mnóstwo planów i entuzjazmu. Zabieramy się za wcielanie ich w życie, lecz po drodze... Zobacz więcej

Organizacja bazy kontaktów firmowych

Skuteczne zarządzanie relacjami z kontrahentami jest kluczowe, by móc budować zaufanie i więź. Jak sprawić, by klienci wracali do ciebie... Zobacz więcej

Program do obsługi kancelarii prawnej

Skuteczne zarządzanie kancelarią jest kluczowe dla efektywnego wykorzystania czasu wszystkich pracowników i skumulowania działań mających na celu budowanie zaufania klientów.... Zobacz więcej

Bezpieczeństwo danych w CRM

Bezpieczeństwo firmowych danych jest kwestią kluczową dla budowania zaufania klientów dla twojej firmy. W tworzeniu marki i trwałego pozycjonowania w... Zobacz więcej

Program do warsztatu samochodowego

Skuteczne zarządzanie relacjami z klientami jest kluczowe w budowaniu zaufania i zwiększania zysków firmy. Bieżące monitorowanie zadań i wytyczanie planu... Zobacz więcej

CRM dla fotografa

Fotograf na dzisiejszym rynku pracy to osoba mobilna, twórcza i solidna. Skuteczne zarządzanie relacjami z klientami, to klucz do pozyskiwania... Zobacz więcej

CRM dla salonu fryzjerskiego

Branża fryzjerska w Polsce na przestrzeni ostatnich lat podlega dynamicznym zmianom. Aby za nimi nadążyć konieczne jest skuteczne zarządzanie relacjami... Zobacz więcej

CRM dla salonu kosmetycznego

Branża usług kosmetycznych przeżywa w ostatnich latach rozkwit. Coraz większa świadomość klientów, że dbanie o siebie to przyjemność, na którą... Zobacz więcej

O co pytać przy zakupie CRM

  12 pytań, które warto sobie zadać przed zakupem systemu CRM Inwestycja w system CRM przyniesie wymierne korzyści Twojej firmie,... Zobacz więcej

Co to jest CRM i jakie przynosi korzyści

Poznaj system CRM, by skuteczniej zarządzać swoją firmą.     CRM, to skrót od angielskich słów Customer Relationship Management, czyli... Zobacz więcej

Oprogramowanie dla klubów fitness

Prowadzenie biznesu wymaga od menedżera nie tylko umiejętności sprawnego zarządzania i szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych, ale także odpowiedniego podejścia... Zobacz więcej

CRM z opcją rozbudowy

Możliwość rozbudowy systemu CRM jest dogodną opcją, na którą zapotrzebowanie może pojawić się w trakcie użytkowania oprogramowania. System Kamflex może... Zobacz więcej

System CRM a ERP

  Czym różnią się od siebie te dwa systemy służące do zarządzania firmą? CRM, to skrót od Customer Relationship Management,... Zobacz więcej

Program do obsługi reklamacji

System Kamflex pozwala na przeprowadzanie reklamacji, które dotyczą różnorodnych produktów i usług. Wszystkie mogą być obsługiwane zdalnie przez dowolną ilość... Zobacz więcej

Program do faktur Kamflex

Szybkie i łatwe wystawianie faktur usprawni twoją pracę. Nie musisz decydować się na cały pakiet CRM, by korzystać z opcji... Zobacz więcej

Oprogramowanie dla siłowni

Prowadzisz siłownię, a twoim celem jest pozyskanie nowych klientów i budowanie trwałej więzi z obecnymi? Chcesz zwiększyć zyski i powiększyć... Zobacz więcej

Skuteczny system CRM

          Satysfakcja z nowego narzędzia do zarządzania relacjami z klientami wspomagającego codzienną pracę musi być poprzedzona odpowiednimi... Zobacz więcej

Program CRM do obsługi ubezpieczeń

  Skuteczny system CRM pozwoli na optymalizację pracy agenta czy firmy ubezpieczeniowej. Usprawnij swoje procesy sprzedażowe, buduj więź z klientami... Zobacz więcej

System CRM dla firm szkoleniowych

Skuteczny system CRM musi stwarzać możliwość dogodnej segregacji klientów na podstawie dowolnych parametrów. Decyduj według jakich kryteriów podzielisz swoich klientów.... Zobacz więcej

Jak wygląda proces sprzedaży?

System CRM dla firm Kamflex pozwala na utworzenie wielu, różnych procesów sprzedażowych. Dzięki możliwości szczegółowego doprecyzowania każdego z nich, masz... Zobacz więcej

Najlepszy CRM - Kamflex

Korzystając z Kamflexa masz pewność, że:   1. Jest szybki, a my pracujemy nad jego ciągłą optymalizacją. Kamflex jest jednym... Zobacz więcej

Szybki mini CRM

System CRM Kamflex to szybkie, mini i proste w obsłudze narzędzie, które charakteryzuje się następującymi cechami: Szybkością działania Dzięki odpowiedniej... Zobacz więcej

Okres testowy

Możliwość darmowego przetestowania aplikacji jest dobrą okazją by poznać działanie danego systemu i sprawdzić, czy spełnia on nasze oczekiwania. Aby... Zobacz więcej

Skuteczne wdrożenie systemu CRM

Możliwości usprawnienia działania firmy za pomocą oprogramowania CRM są bardzo duże. Pełne korzyści można osiągnąć po odpowiednim wdrożeniu, które ma... Zobacz więcej