Etap jest to część procesu, który musi być zakończony w celu sfinalizowania projektu czy zlecenia. Aby dodać nowy etap, konieczne jest wybranie konkretnego procesu z listy oraz kliknięcie ikonki ołówka, w celu edytowania. Na ekranie wyświetlą się opcje: profil, etapy, dodatkowe atrybuty oraz uwagi. Aby dodać nowy etap należy kliknąć w zielony znak „+ Dodaj etap”. Na ekranie pojawią się wtedy dwie opcje: profil oraz uwagi. Po wpisaniu informacji o etapie konieczne jest zapisanie zmian, w przeciwnym razie niemożliwe będzie dodanie uwag. Możliwe jest tworzenie wielu etapów w ramach danego procesu. Po zapisaniu etapu, wyświetlona zostanie lista wszystkich etapów. W przypadku gdy jest ich dużo możliwe jest wyszukiwanie za pomocą wpisania nazwy i kliknięcia przycisku „Filtruj”.
Podział zleceń i projektów na procesy i etapy, pozwoli ci szczegółowo zaplanować każde działanie, dzięki czemu nawet najbardziej rozbudowane zadania doprowadzisz do satysfakcjonującego zakończenia.
Nie udało ci się rozwiązać problemu?
Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.
Przeczytaj również:
Bezpieczeństwo danych w CRM
Dowiedz się więcej o procesach:
Co to jest proces i jakie są rodzaje procesów?