W systemie CRM Kamflex ....
Proces jest to zbiór etapów, które należy wykonać w celu realizacji zadania. W większości chodzi o obsługę szans sprzedażowych (leadów sprzedażowych), ale nie tylko. Za pomocą procesów mogą być obsługiwane reklamacje, przygotowania na targi i inne procesy odbywające się w Państwa firmie. Proces powinien mieć jednoznaczną dla wszystkich pracowników nazwę, aby wybierać odpowiedni proces do rodzaju klienta, produktu bądź kanału sprzedaży.
Lista etapów może zawierać dowolną liczbę etapów jednak nie należy przesadzać z ich ilością. Do każdego procesu można dodać dowolne atrybuty – pola tekstowe, pola wielokrotnego wyboru, data i godzina oraz wartość procentową, które pozwalają na gromadzenie informacji na temat procesów sprzedażowych odbywających się w firmie.
Procesy są podzielone na :
- sprzedażowe,
- reklamacje,
- inne.
Nie udało ci się rozwiązać problemu?
Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.
Przeczytaj również:
Program do obsługi kancelarii prawnej
Dowiedz się więcej o procesach:
Co to jest proces i jakie są rodzaje procesów?
Co to jest etap i jak dodać nowy etap?