Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy



loyalty

Zapisz się na newsletter

Wyślemy Ci kod promocyjny na zakup systemu do zarządzania relacjami z klientami

devices

Raz na kwartał otrzymasz

Opis ciekawych zestawień systemów CRM oraz zaproszenie na darmowe konsultacje

star

Odbierz darmowego e-booka

face

Spam nas nie interesuje. Liczy się zadowolenie klientów

email
info_outline
  • 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

Co to jest proces ?

W systemie CRM Kamflex ....


Proces jest to zbiór etapów, które należy wykonać w celu realizacji zadania. W większości chodzi o obsługę szans sprzedażowych (leadów sprzedażowych), ale nie tylko. Za pomocą procesów mogą być obsługiwane reklamacje, przygotowania na targi i inne procesy odbywające się w Państwa firmie. Proces powinien mieć jednoznaczną dla wszystkich pracowników nazwę, aby wybierać odpowiedni proces do rodzaju klienta, produktu bądź kanału sprzedaży. 

Rejestracja w koncie Kamflex

Lista etapów może zawierać dowolną liczbę etapów jednak nie należy przesadzać z ich ilością.  Do każdego procesu można dodać dowolne atrybuty – pola tekstowe, pola wielokrotnego wyboru, data i godzina oraz wartość procentową, które pozwalają na gromadzenie informacji na temat procesów sprzedażowych odbywających się w firmie.

Procesy są podzielone na :

- sprzedażowe,

- reklamacje,

- inne. 

 Nie udało ci się rozwiązać problemu?

 Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.

 

Przeczytaj również:

Program do obsługi kancelarii prawnej

CRM dla fotografa

O co pytać przy zakupie CRM

 

Dowiedz się więcej o procesach:

Co to jest proces i jakie są rodzaje procesów?

Jak stworzyć nowy proces?

Co to jest etap i jak dodać nowy etap? 

Co to są dodatkowe atrybuty?

Jak dodać uwagi w procesach?



kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt