Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy



loyalty

Zapisz się na newsletter

Wyślemy Ci kod promocyjny na zakup systemu do zarządzania relacjami z klientami

devices

Raz na kwartał otrzymasz

Opis ciekawych zestawień systemów CRM oraz zaproszenie na darmowe konsultacje

star

Odbierz darmowego e-booka

face

Spam nas nie interesuje. Liczy się zadowolenie klientów

email
info_outline
  • 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

Jak dodawać uwagi w procesach?


Ostatnią opcją podczas dodawania procesu są „Uwagi”. W celu dodania uwagi należy kliknąć na pole tekstowe z komendą „Nowa uwaga....”. Aby ją zapisać konieczne jest kliknięcie w polecenie „+ Zapisz”. System stwarza możliwość dodawania nielimitowanej liczby uwag, co gwarantuje bieżącą pracę nad każdym procesem czy etapem.

Rejestracja w koncie Kamflex

Możliwość dodawania uwag jest pomocna w gromadzeniu w systemie wszystkich niezbędnych informacji. Miej stałą kontrolę nad przebiegiem relacji z klientami, dostawcami i partnerami.

 

Nie udało ci się rozwiązać problemu?

Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.

 

 

Przeczytaj również:

Wdrożenie CRM

Program do obsługi kancelarii prawnej

System CRM dla firmy szkoleniowej

 

Dowiedz się więcej o procesach:

Co to jest proces?

Jak stworzyć nowy proces?

Co to jest etap i jak dodać nowy etap? 

Co to są dodatkowe atrybuty?

Co to jest proces i jakie są rodzaje procesów?

 



kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt