W celu stworzenia nowego procesu należy kliknąć w kategorię „Leady”, a następnie w ostatnią opcję „Dodaj proces”. Na ekranie wyświetli się „Profil”, z danymi podstawowymi. Aby wpisać nazwę należy kliknąć w wyraz „Nazwa”, a następnie wybrać jeden z trzech rodzajów: sprzedaż, reklamacja lub inny. Gdy dane podstawowe zostaną uzupełnione konieczne jest kliknięcie komendy „Zapisz zmiany”. W przeciwnym wypadku niemożliwe jest przejście do dalszego opisywania procesu. Gdy zmiany zostaną wprowadzone, możliwe będzie kliknięcie w opcję „Etapy”. Mogą to być np.: rozpoznanie potrzeb klienta, prezentacja rozwiązania, wysłanie oferty, podpisanie umowy. W ramach konkretnego procesu użytkownik wprowadza także „Dodatkowe atrybuty” oraz „Uwagi”. Dodatkowe atrybuty to np.: szanse sprzedażowe, zatrudnienie, osoba decyzyjna, źródło pozyskania klienta itd. Uwagi, to np.: dostarczenie faktur do pani Kasi do 12.07, spotkanie z grafikiem w sprawie opakowania, przygotowania do targów kosmetyków ekologicznych. Po zakończeniu wpisywania informacji do systemu, gotowy proces pojawi się w „Liście procesów”, gdzie dzięki precyzyjnej wyszukiwarce bez trudu zawsze go odnajdziesz.
Oprogramowanie CRM dla firm Kamflex ułatwi ci kompleksowe rozłożenie na etapy każdego, nawet najbardziej skomplikowanego zadania. Skuteczny i intuicyjny system umożliwi twojej firmie podejmowanie coraz bardziej skomplikowanych zleceń i projektów.
Nie udało ci się rozwiązać problemu?
Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.
Przeczytaj również:
Program do obsługi kancelarii prawnej
Organizacja bazy kontaktów firmowych
Dowiedz się więcej o procesach:
Co to jest etap i jak dodać nowy etap?
Co to jest proces i jakie są rodzaje procesów?