W celu edycji ustawień konta należy kliknąć w strzałkę znajdującą się po prawej stronie nazwy użytkownika w menu z lewej strony ekranu. Rozwiną się wtedy dwie opcje: ustawienia użytkownika oraz ustawienia konta. W celu edycji ustawień konta należy kliknąć w drugą z nich. Na ekranie wyświetlą się opcje, które można ustawić: logo, dane do faktury, numeracja faktur oraz numeracja dokumentów magazynowych. W celu ustawienia logo należy kliknąć w przestrzeń nad kreską, a następnie wybrać odpowiednią grafikę z komputera. W polu ustawienia danych do faktury do uzupełnienia jest pięć pozycji: nazwa sprzedawcy, NIP, adres, miejscowość oraz kod pocztowy. Zapamiętanie tych danych znacznie usprawnia wystawianie faktur, ponieważ są one wprowadzane automatycznie. W kategorii „Numeracja faktur” do uzupełnienia mamy cztery opcje: fakturę VAT, korygującą, proformę i zaliczkową.
W każdym z typów do wyboru mamy dwie opcje: wpisywanie ręczne lub automatyczne. Jeśli wybierzemy pierwszą opcję, to na każdej wystawianej przez nas fakturze będziemy wpisywać jej numer ręcznie. W przypadku wyboru drugiej opcji zostaniemy poproszeni o wprowadzenie wzoru numeracji danego typu faktury, który będzie automatycznie pojawiał się podczas tworzenia nowej. Ostatnia kategoria danych, które możemy zapisać, to „Numeracja dokumentów magazynowych”. Znajdują się w niej cztery opcje: przyjęcie zewnętrzne, wydanie zewnętrzne, przyjęcie wewnętrzne oraz rozchód wewnętrzny. Analogicznie jak w poprzedniej kategorii, tutaj także mamy do wyboru dwie możliwości numeracji dokumentów magazynowych: ręczną lub automatyczną. By wprowadzić dane do drugiego typu należy wpisać wzór, który będzie wyświetlał się podczas tworzenia nowej faktury.
Możliwość zapamiętania danych, które zostaną automatycznie wpisane do faktur usprawnia proces ich wystawiania, co przekłada się na zwiększenie efektywności. Dogodnie zmieniaj ustawienia tak, by dopasować system do siebie i swoich potrzeb. Kamflex cały czas zmienia się dla ciebie.
Nie udało ci się rozwiązać problemu?
Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.
Przeczytaj również:
Program do obsługi kancelarii prawnej
Skuteczne wdrożenie systemu CRM