Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy



loyalty

Zapisz się na newsletter

Wyślemy Ci kod promocyjny na zakup systemu do zarządzania relacjami z klientami

devices

Raz na kwartał otrzymasz

Opis ciekawych zestawień systemów CRM oraz zaproszenie na darmowe konsultacje

star

Odbierz darmowego e-booka

face

Spam nas nie interesuje. Liczy się zadowolenie klientów

email
info_outline
  • 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

Skuteczny system CRM

Satysfakcja z nowego narzędzia do zarządzania relacjami z klientami wspomagającego codzienną pracę musi być poprzedzona odpowiednimi przygotowaniami. Dowiedz się, jak w 3 krokach wprowadzić CRM i zwiększyć zyski swojej firmy.

 

 Rejestracja w koncie Kamflex

 

1. Dopasowanie CRMu do potrzeb firmy

W systemie Kamflex konsultant towarzyszy użytkownikowi na etapie wyboru, wdrażania oraz użytkowania systemu operacyjnego. To on podpowie ci, jaki system będzie najbardziej funkcjonalny dla twojej firmy i najszybciej przełoży się na usprawnienie zarządzania relacjami z klientami. Administrator (osoba kupująca pakiet w systemie Kamflex) z pomocą konsultantów dokona wyboru pakietu systemu CRM zawierającego konkretne moduły. Następnie doda wszystkich użytkowników, swoich pracowników, oraz przydzieli im uprawnienia. Ustali także numerację dokumentów i utworzy procesy sprzedażowe związane z obsługą klientów.

2. Przeszkolenie wszystkich pracowników w zakresie użytkowania nowego narzędzia

Wszyscy pracownicy powinni wykorzystać 14 dniowy, darmowy okres na testy i odtworzenie procesów, jakie wykonują w pracy. Pomocne mogą okazać się materiały instruktażowe oraz czat i Skype z konsultantami. Kamflex jest systemem intuicyjnym, dlatego wdrożenia nie wymagają dużego nakładu pracy i czasu.

W zależności od wielkości i kompetencji zespołu może pojawić się potrzeba szkoleń indywidualnych. Ich miejsce, czas i zakres są dopasowywane do potrzeb klienta.

3. Przeniesienie bazy danych

Klient może wykonać tą operację samodzielnie bazując na plikach wzorcowych lub poprosić o pomoc pracowników Kamflex.



W trakcie korzystania z systemu CRM należy monitorować, czy wszystkie procesy są zoptymalizowane. Jeśli pojawią się wątpliwości w każdym momencie można skontaktować się z konsultantem. Jeśli wraz z rozwojem Państwa firmy pojawi się potrzeba wprowadzenia nowej funkcjonalności producent Kamflexu oferuje trzy możliwości:

- dodania nowej funkcjonalności do istniejącego modułu,

- stworzenia nowego modułu,

- wykonania indywidualnego projektu dla Państwa firmy.

Skuteczność systemu CRM polega na łatwej identyfikacji najatrakcyjniejszych klientów w danym momencie. Kamflex pozwala na:

- dowolne segmentacje klientów,

- elastyczne definiowanie danych, które będą przypisywane do każdego klienta.

W liście kontrahentów możliwe jest wyszukiwanie z użyciem wszystkich ustalonych parametrów. Dane można także wyeksportować do arkusza kalkulacyjnego.

 

Aby dokonać wyboru optymalnego dla swojej firmy systemu CRM warto wypunktować najistotniejsze cechy skutecznego systemu. Należą do nich:



- darmowe wdrożenie systemu (czat, Skype, filmy instruktażowe, blog)

- pomoc dostępna 24/7

- brak kosztów związanych z infrastrukturą IT

- darmowe aktualizacje

- 14 dniowy okres testowy

- dostęp online z dowolnego urządzenia z przeglądarką

Marcin Affelski

 

 

Czekamy na Ciebie na czacie!

 

 

Przeczytaj również:

Szybki mini CRM

System CRM dla firmy szkoleniowej

Program do faktur

Czy inwestycja w dedykowaną aplikację webową się opłaca?


kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt