Skuteczny system CRM musi stwarzać możliwość dogodnej segregacji klientów na podstawie dowolnych parametrów. Decyduj według jakich kryteriów podzielisz swoich klientów.
W systemie Kamflex mogą to być np.:
-profil klienta,
-wielkość zatrudnienia,
-rodzaj działaności,
-lokalizacja,
-potencjał firmy,
-decyzyjność,
-perspektywy na przyszłość,
-kompetencje miękkie,
-...
Zarządzanie segmentami klientów
Po dokonaniu funkcjonalnej segmentacji klientów według najistotniejszych danych, warto zastanowić się jakimi narzędziami najlepiej będzie obsługiwać te informacje. W systemie Kamflex służą do tego wygodne pola tekstowe, możliwość wprowadzania dat i godzin, wyrażania wartości procentowych, a także tworzenia pól jednokrotnego i wielokrotnego wyboru. W systemie warto też uwzględnić plany sprzedażowe, które można dogodnie podzielić, np.:
-szkolenia otwarte i zamknięte
-klienci indywidualni i firmy
-zakres tematyczny 1 i zakres tematyczny 2
Planowanie z systemem CRM
Wytyczanie celów sprzedażowych oraz bieżące śledzenie postępów jest kluczowe, by móc ocenić, czy obecnie podejmowane działania są efektywne, czy może wymagają modyfikacji. Poglądowe wyświetlanie celów sprzedażowych może być ustawione na miesiąc, kwartał lub rok, byś miał pewność, że nad wszystkim panujesz. Także funkcjonalny kalendarz pozwoli ci na maksymalizację wykorzystania swojego czasu w pracy. System CRM Kamflex umożliwi ci również podgląd terminarzy innych pracowników, co gwarantuje jeszcze lepszą organizację pracy zespołowej. Rozbudowana kategoria „Kontrahent” zawiera wszystkie informacje dotyczące relacji z klientami.
Analiza skuteczności podejmowanych działań
Dużo podróżujesz? Miej stały dostęp do kompleksowych informacji o każdym kontrahencie, by podnieść swój profesjonalizm i wydajność. System CRM Kamflex możesz użytkować na każdym urządzeniu mobilnym. Do śledzenia historii szkoleń wykorzystaj listę leadów wraz z funkcjonalną wyszukiwarką. Sprawdzaj na bieżąco, w jakich szkoleniach brał udział konkretny kontrahent i miej pewność, że precyzyjnie nakierowujesz działania marketingowe. W kontrolowaniu efektów podejmowanych działań pomocne będą także raporty, które mogą zawierać dowolne zestawienia danych, uwzględniające określone produkty, okresy czasu, sprzedawców i wiele innych. W systemie Kamflex możesz monitorować swoje koszty oraz tworzyć zestawienia, które w poglądowy sposób umożliwią ci ocenę sposobu inwestowowania gotówki. System umożliwia dostosowanie wielu funkcjonalności do twoich indywidualnych potrzeb.
Marcin Affelski
Czekamy na Ciebie na czacie!
Przeczytaj również:
Bezpieczeństwo danych w systemie CRM