Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy



loyalty

Zapisz się na newsletter

Wyślemy Ci kod promocyjny na zakup systemu do zarządzania relacjami z klientami

devices

Raz na kwartał otrzymasz

Opis ciekawych zestawień systemów CRM oraz zaproszenie na darmowe konsultacje

star

Odbierz darmowego e-booka

face

Spam nas nie interesuje. Liczy się zadowolenie klientów

email
info_outline
  • 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

Co to jest CRM i jakie przynosi korzyści

Poznaj system CRM, by skuteczniej zarządzać swoją firmą.

 

Skontaktuj się z nami już dziś

 

Co to jest system CRM?

 

CRM, to skrót od angielskich słów Customer Relationship Management, czyli Zarządzanie Relacjami z Klientami. Jego skuteczne użytkowanie usprawnia proces komunikacji z klientami, partnerami i dostawcami, pozwala na maksymalizację wykorzystania działań marketingowych, a także budowanie zaufania oraz więzi z klientami. Skuteczne wdrożenie systemu CRM przekłada się na wzrost zysków oraz potencjału firmy.

 

Co należy zrobić, aby efektywnie wdrożyć system CRM?

 

1. Zaprojektować procesy sprzedażowe i dostosować do nich wszelkie działania podejmowane w firmie.

System Kamflex pozwala na dowolne skonfigurowanie wielu różnych procesów, co pozwala na synchronizację zadań.

2. Ustalić według jakich kryteriów grupowani będą klienci.

Przykładowo:

-rodzaj kontrahenta> klient , potencjalny klient, reklamacja,

-potencjał klienta> wielki, średni, mały, poza zainteresowaniem.

3. Zaangażować wszystkich pracowników do wysokiej jakości obsługi klienta oraz gromadzenia danych na ich temat w ustalony sposób.

Intuicyjny system ułatwi pracownikom wprowadzanie wszystkich informacji, co przełoży się na tworzenie kompleksowego profilu klientów oraz wzrost ich zadowolenia ze świadczonych usług.

 

Co Twoja firma otrzyma w zamian ?

 

1. Wartościowe i szczegółowe informacje na temat twoich klientów. System CRM pozwoli ci w łatwy sposób znaleźć grupę docelową dla twoich towarów i usług. Może to być grupa klientów, która ma przypisane następujące parametry:

- odwiedziła stoisko na targach Budma 2016,

- od tego czasu do dnia dzisiejszego nic nie kupiła,

- wyrażała zainteresowanie produktem X,

- zatrudnia powyżej 20 osób,

- pracuje w firmie, której potencjał to 6/10,

- ma siedzibę w województwie mazowieckim.

Precyzyjne nakierowanie działań marketingowych pozwoli na efektywne kampanie marketingowe

 

2.Przewagę nad konkurencjąz kilku powodów:

- możliwości docierania do odpowiedniej grupy z właściwym komunikatem,

- łatwości wyselekcjonowania najbardziej atrakcyjnych szans sprzedażowych,

- szczegółowego materiału do analiz przyczyn braku sprzedaży na poszczególnych etapach,

-wiedzy na temat klientów, co ma zasadniczy wpływ na sukces przedsiębiorstwa,

- zwiększenia wydajności pracy, co przekłada się na niższe koszty

-zwiększenia zysków

-zwiększenia skuteczności obsługi po sprzedażowej i cross – selling,

-zmniejszenia kosztu pozyskania klienta,

-wzrostu jakości obsługi klienta,

-ułatwienia pozyskiwania i utrzymywania klientów,

- odpowiedniej jakości interakcji z klientem przed zakupem,

- wywołania satysfakcji i lojalności klientów,

- zapewnienia wszystkim pracownikom dostępu do informacji na temat klienta,

- możliwości śledzenia statystyk aktywności pracowników,

-dostępu online do wszystkich informacji,

- wysokiej jakości organizacji pracy.

 

CRM a podejmowanie decyzji

 

 

Informacje zgromadzone w systemie CRM pozwalają na podejmowanie decyzji na trzech płaszczyznach:

1) płaszczyzna operacyjna– realizowana jest przez specjalistów do obsługi klientów, marketingu, serwisu dla realizacji bieżących potrzeb

2) płaszczyzna managerska– realizowana jest przez liderów i managerów działów do wprowadzania zmian i bieżącej kontroli wyników,

3) płaszczyzna strategiczna– realizowana jest przez zarządy do podejmowania długookresowych decyzji.

Marcin Affelski

 

 

Czekamy na Ciebie na czacie!

 

 

Przeczytaj również:

Skuteczne wdrożenie CRM

Zostań partnerem Kamflex

Program do warsztatu samochodowego

Co to jest system CRM?


kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt