Branża fryzjerska w Polsce na przestrzeni ostatnich lat podlega dynamicznym zmianom. Aby za nimi nadążyć konieczne jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientami i dbanie o wizerunek firmy. Pomoże w tym skuteczny system CRM dla firm.
Co decyduje o popularności salonu fryzjerskiego? Umiejętności pracowników czy menadżera, relacje z klientami, jakość oferowanych usług, wystrój salonu, jego lokalizacja, ceny, a może reklamy i promocje? Aby salon odniósł sukces konieczne jest ciągłe łączenie wszystkich tych cech. Istnieją narzędzia, które mogą ten proces usprawnić. Z systemem CRM zarządzanie firmą i relacjami z klientami stanie się łatwiejsze.
Jak wybrać system CRM dla swojej firmy?
Krok 1: Diagnoza potrzeb
Aby zdecydować się na najlepszy dla siebie CRM konieczne jest określenie, jakiego systemu szukamy. W tym celu warto odpowiedzieć sobie na trzy pytania:
-
Jak duża jest nasza firma?
-
Ilu zatrudniamy pracowników?
-
Ilu obsługujemy klientów?
Już te kilka odpowiedzi pozwoli nam zdecydować jakiego systemu poszukujemy. Umożliwia to przejście do kolejnego kroku.
Krok 2: Testowanie systemów
Zanim zdecydujemy się na konkretny system warto przetestować te dostępne w sieci. Oprogramowanie Kamflex umożliwia darmowe testowanie przez 14 dni. Wystarczy tylko założyć konto bez zobowiązań. System umożliwia prowadzenie przejrzystego terminarza wizyt online i grafiku pracowników, a także wysyłania SMSów i e-maili z potwierdzeniem wizyty. Prowadzenie rezerwacji wizyt przez internet znacznie usprawni pracę twojego salonu. Zarządzaj kalendarzem, by mieć pewność, że nad wszystkim panujesz. Poprzez administrowanie profilem klienta zawsze miej dostęp do historii świadczonych usług. Precyzyjne określenie grupy docelowej oraz wyszczególnienie w niej konkretnych podgrup klientów pozwoli ci ukierunkować działania marketingowe. Może mailing albo rabaty dla stałych klientów? Dzięki systemowi Kamflex wiesz, ile razy ktoś odwiedził twój salon i ile pieniędzy w nim pozostawił. Kontroluj stan magazynu oraz zużycia produktów dzięki przejrzystej zakładce "Magazyn". Usprawnij komunikację wewnątrz firmy poprzez współdzielenie grafików w kalendarzu online oraz wspólne tworzenie bazy informacji o klientach i usługach. Dodatkowym udogodnieniem jest możliwość użytkowania Kamflexa na wszystkich urządzeniach mobilnych.
Krok 3: Wybór systemu dla siebie
Dalej się wahasz? W ramach systemu CRM Kamflex oferujemy szkolenia oraz pomoc online, na czacie i drogą mailową. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie twoje pytania i poważnie podejdą do każdej wątpliwości czy sugestii.
Krok 4: Usprawnienie zarządzania firmą
System CRM dla firm Kamflex pomoże ci w zarządzaniu firmą i relacjami z klientami. Bądź pewien, że każdy twój krok przybliża cię do obranego celu.
Maria Pruszyńska
Czekamy na Ciebie na czacie!
Dowiedz się więcej o kalendarzu w systemie Kamflex
Jak wyszukiwać informacje w "Liście wydarzeń"?
Przeczytaj również:
Bezpieczeństwo danych w systemie CRM