Aby dodać nowy produkt konieczne jest kliknięcie zielonego symbolu „+” znajdującego się w prawym, górnym rogu pod nazwą użytkownika. Na ekranie zostanie wyświetlony panel „ Nowy produkt” z rubrykami do wypełnienia.
W ramach „Danych podstawowych” należy wpisać: nazwę produktu, jego numer, status (aktywny lub nieaktywny), stawkę VAT, stan alarmowy, cenę dla klientów hurtowych i pozostałych. Należy również wybrać grupę produktową, rodzaj asortymentu i jednostkę. Należy wpisać dostawcę i wybrać magazyn. Możliwe jest także dodanie zdjęcia, poprzez przeciągnięcie plików lub kliknięcie. Aby zapisać zmiany konieczne jest kliknięcie różowego przycisku z komendą „Zapisz zmiany”.
Obawiasz się, czy Kamflex spełni potrzeby twojej firmy? Testuj za darmo i bez zobowiązań przez 14 dni, a potem podejmij decyzję. Jeśli uznasz, że systemowi brakuje jakiejś funkcjonalności, wprowadzimy ją dla ciebie. Z Kamflex osiągniesz cel.
Nie udało ci się rozwiązać problemu?
Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.
Przeczytaj również:
CRM dla salonu fryzjerskiego
Program do faktur Kamflex
Różnice pomiędzy systemem CRM a ERP
Dowiedz się więcej o magazynie:
Konfiguracja magazynu: jednostki, asortyment, grupy i magazyny