Kategoria „Magazyn” w systemie CRM Kamflex może służyć do zarządzania magazynem podręcznym lub kilkoma, w wielu lokalizacjach, a także magazynem produkcyjnym czy wyrobów gotowych. Ich konfigurację należy zacząć od ustawienia obsługiwanych jednostek. W tym celu z kategorii „Magazyn” konieczne jest wybranie ostatniej opcji „Jednostki”. W celu jej dodania należy kliknąć w zielony symobl „+” znajdujący się w prawym, górnym rogu pod nazwą użytkownika. Na ekranie wyświetli się wtedy panel „Jednostki / Nowa jednostka", w którym wprowadzić trzeba dane podstawowe, to znaczy nazwę i status (aktywny lub nieaktywny). By zakończyć dodawanie jednostki konieczne jest kliknięcie różowego przycisku z komendą „Zapisz zmiany”.
By edytować wprowadzone jednostki konieczne jest wyświetlenie wszystkich z nich, klikając w opcję „Jednostki” w menu po lewej stronie. Na ekranie pojawi się wyszukiwarka, według nazwy lub statusu. W celu dokonania edycji konieczne jest kliknięcie zielonego symbolu znajdującego się w konkretnym wierszu. Na ekranie pojawi się panel „Jednostki / szt. #1”. Numer jednostki będzie różny w zależności od tego, którą aktualnie poddajemy edycji. W tym momencie możliwe jest także usunięcie jednostki z systemu, klikając komendę „Usuń”.
Drugim krokiem w konfiguracji magazynu jest dodanie danych w opcji „Asortyment”. Dzięki tej opcji możliwe jest wygodne filtrowanie. Jeśli prowadzisz np. salon urody, to w tej opcji możesz dodać: lakier, szampon, odżywka, pianka, farba, toner, proszek, krem, akryl, płyn, pilniki, żele, itp. Dodajemy je w sposób analogiczny do dodawania nowej jednostki: poprzez kliknięcie symbolu „+” znajdującego się w prawym, górnym rogu pod nazwą użytkownika. Na ekranie pojawi się wtedy panel „Asortyment / Nowy asortyment”, z danymi podstawowymi do wprowadzenia: nazwą oraz statusem (aktywny lub nieaktywny). By zapisać zmiany konieczne jest kliknięcie różowego przycisku z komendą „Zapisz zmiany”. Aby dokonać edycji asortymentu konieczne jest wyświetlenie wszystkich wprowadzonych w tej opcji danych, a następnie kliknięcie w zielony przycisk znajdujący się w konkretnym wierszu. W tym miejscu poza edycją wprowadzonego asortymentu możliwe jest także jego usunięcie.
Trzecim krokiem w konfiguracji magazynu jest wprowadzenie grup. Dzięki dodaniu grup ułatwiamy sobie filtrowanie danych w systemie. W przypadku salonu urody, mogą to być np.: fryzjerstwo, kosmetologia, piercing, masaż. Jest to działanie analogiczne do dodawania jednostek oraz asortymentu: należy kliknąć zielony „+" znajdujący się po prawej stronie pod nazwą użytkownika. Na ekranie wyświetli się panel „Grupy / Nowa grupa” z danymi podstawowymi do uzupełnienia: nazwą oraz statusem (aktywny, nieaktywny). Aby zapisać zmiany konieczne jest kliknięcie różowego przycisku z komendą „Zapisz zmiany”. W celu edycji grup należy wyświetlić wszystkie wprowadzone do systemu grupy, a następnie kliknąć zielony symbol znajdujący się w konkretnym wierszu. Na ekranie wyświetlony zostanie panel edycji, w którym możliwe jest także usunięcie danej grupy.
Czwartym krokiem w konfiguracji magazynu jest wprowadzenie konkretnych magazynów. Dokonasz tego w sposób analogiczny do dodawania jednostek, asortymentu oraz grup: należy kliknąć zielony „+” znajdujący się po prawej stronie pod nazwą użytkownika. Na ekranie wyświetli się panel „Magazyn / Nowy magazyn” z danymi podstawowymi do uzupełnienia: nazwą oraz statusem (aktywny, nieaktywny). Magazyny, to mogą być np.: magazyn podręczny, produkcyjny czy wyrobów gotowych. Aby zapisać zmiany konieczne jest kliknięcie różowego przycisku z komendą „Zapisz zmiany”. W celu edycji magazynów należy wyświetlić wszystkie, które zostały wprowadzone do systemu, a następnie kliknąć zielony symbol znajdujący się w konkretnym wierszu. Na ekranie wyświetlony zostanie panel edycji, w którym możliwe jest także usunięcie danego magazynu. Zanim rozpoczniesz tworzenie magazynów w systemie warto dobrze zaplanować, jak zrobić to w sposób funkcjonalny i przyszłościowy. Stosuj proste, jednoznaczne nazewnictwo, które będzie umożliwiało ci proste wyszukiwanie, a także dodawanie kolejnych magazynów w przyszłości.
Obawiasz się, czy Kamflex spełni potrzeby twojej firmy? Testuj za darmo i bez zobowiązań przez 14 dni, a potem podejmij decyzję. Jeśli uznasz, że systemowi brakuje jakiejś funkcjonalności, wprowadzimy ją dla ciebie. Z Kamflex osiągniesz cel.
Nie udało ci się rozwiązać problemu?
Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.
Przeczytaj również:
Program do obsługi kancelarii prawnej
Skuteczne wdrożenie systemu CRM
Dowiedz się więcej o magazynie:
Konfiguracja magazynu: dodawanie produktów