Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy



loyalty

Zapisz się na newsletter

Wyślemy Ci kod promocyjny na zakup systemu do zarządzania relacjami z klientami

devices

Raz na kwartał otrzymasz

Opis ciekawych zestawień systemów CRM oraz zaproszenie na darmowe konsultacje

star

Odbierz darmowego e-booka

face

Spam nas nie interesuje. Liczy się zadowolenie klientów

email
info_outline
  • 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

Jakie dane o kliencie warto gromadzić?

W skutecznym zarządzaniu relacjami z klientami kluczowe jest drobiazgowe gromadzenie wszystkich istotnych informacji. Które dane są istotne?

Załóż darmowe konto już dziś!

 

Od czego zacząć gromadzenie danych o klientach?

Kluczowe w określeniu, jakie dane warto gromadzić, jest precyzyjne określenie swojej grupy docelowej. Zacznij od podstawowego pakietu danych o kliencie, do których należą: imię i nazwisko, płeć, wiek, numer telefonu, adres e-mail, miejsce zamieszkania i zatrudnienia. Najważniejsze są jak widzisz dane teleadresowe, dzięki którym możesz nawiązać głębszą relację, poprzez wysyłanie newslettera, czy wykonanie telefonu z ciekawą ofertą.

Gromadzenie szczegółowych informacji i segmentacja bazy klientów

Po zgromadzeniu danych podstawowych możesz zacząć uważnie zbierać informacje bardziej szczegółowe. W zależności od prowadzonego rodzaju działalności w tej kategorii znajdą się inne dane. Warto zwrócić uwagę na to, jaki jest preferowany przez klienta typ kontaktu. O której godzinie odpowiada na twoje próby kontaktu? Notuj daty ostatniego i kolejnego spotkania, a także to, o czym rozmawialiście, by uniknąć roztargnienia na spotkaniu, które odbędzie się po kilku tygodniach. Wystarczą kluczowe informacje zapisane za pomocą wypunktowania, by mieć pewność, że jesteś dobrze przygotowany do kolejnej rozmowy z klientem. W systemie wprowadzaj również, jaki produkt u ciebie kupił i kiedy, byś mógł następnie wyodrębnić kategorię stałych klientów nagradzanych rabatami czy innymi ofertami specjalnymi.

Jakie inne specjalistyczne dane mogę gromadzić?

W zależności od rodzaju prowadzonej przez ciebie działalności i jej specjalizacji, możesz rozważyć wprowadzanie do systemu także: zainteresowań klienta, wiek, preferowanego sposobu spędzania wolnego czasu, wysokość dochodów i wiele innych. Unikaj jednak gromadzenia nadmiernej ilości informacji nieistotnych z punktu widzenia relacji z klientami. Jeśli jakieś dane nie są przez ciebie wykorzystywane w celu budowania więzi i zaufania, a co za tym idzie zwiększania zysku swojej firmy, usuń je z systemu.

Jak mogę gromadzić dane w systemie CRM?

Do gromadzenia danych w systemie Kamflex służy funkcjonalny moduł "Kontrahent", w którym możliwe jest dowolne grupowanie klientów, tworzenie ich szczegółowych profili, a także dodawanie uwag. Intuicyjna wyszukiwarka umożliwi ci szybki przegląd wprowadzonych danych. System jest w pełni online, dzięki czemu możesz korzystać z niego na każdym urządzeniu mobilnym z systemem operacyjnym Windows Phone, Android lub IOS. Obawiasz się, czy Kamflex spełni potrzeby twojej firmy? Testuj za darmo i bez zobowiązań przez 14 dni, a potem podejmij decyzję. Jeśli uznasz, że systemowi brakuje jakiejś funkcjonalności, wprowadzimy ją dla ciebie. Z Kamflexem osiągniesz cel.

Maria Pruszyńska

Czekamy na Ciebie na czacie!

 

 

Dowiedz się więcej o kontrahencie w systemie Kamflex
Jak wysłać mail do jednego lub wielu kontrahentów?


Przeczytaj również
Dlaczego warto tworzyć plan sprzedażowy?
Oprogramowanie dla klubów fitness
Skuteczny system CRM
Webowe usługi programistyczne


kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt