Nowe wymagania biznesowe sprawiają, że przedsiębiorcy potrzebują wielofunkcyjnego, ale nieskomplikowanego narzędzia. Wielu z nich wdraża system do zarządzania relacjami z klientami, oczekując wysokiej jakości usługi.
Cechy nowocznego systemu CRM
Nowoczesne systemy CRM znacząco różnią się od tych, które weszły na rynek informatyczny kilka czy kilkanaście lat temu. Przedsiębiorcy rozumieją, że w zarządzaniu firmą liczy się dobra organizacja i oszczędność czasu. Dlatego nowoczesny CRM powinien:
→ posiadać prosty, przejrzysty i funkcjonalny panel,
→ wspierać procesy sprzedażowe i zwiększać efektywność podejmowanych działań,
→ usprawniać komunikację wewnątrz firmy,
→ zapewniać najwyższej jakości obsługę klienta,
→ optymalizować wykorzystanie czasu pracy.
Funkcjonalny panel
Każda firma działa według specyficznych zasad i dlatego niezbędne jest rozwiązanie, które okaże się najbardziej dopasowane do jej potrzeb. Oczekiwania spełni system CRM Kamflex, który wychodząc naprzeciw potrzebom użytkowników i zapewnia im rozbudowane moduły.
Intuicyjność systemu oraz zasada trzech kliknięć ułatwia przemieszczenie się po panelu sterowania i sprawia, że rozwiązanie jest nowoczesne, ale wciąż pozostaje proste i uniwersalne. System stanowi zastępstwo dla nawet kilku dotychczas używanych narzędzi. Jest to program do zarządzania nie tylko relacjami z klientami, ale wieloma innymi procesami zachodzącymi w firmie.
W panelu sterowania odnajdziesz takie moduły jak baza klientów, kalendarz, magazyn, faktury i dokumenty oraz leady sprzedażowe. Wszystko po to, by umożliwić:
→ szybkie wyszukiwanie informacji, → gromadzenie kompleksowej bazy danych, → sortowanie, aktualizowanie, przeszukiwanie i konfigurowanie danych → stworzenie przejrzystego grafiku pracowników lub terminarza spotkań, → wygenerowanie dokumentu lub faktury w ciągu paru minut, → zarządzanie magazynem z dowolnej lokalizacji.
Wsparcie w zarządzaniu i komunikacji
Dzięki aktualizowaniu zgromadzonych informacji, przedsiębiorca jest w stanie zobaczyć, na jakim etapie są procesy zachodzące w jego firmie. Z pomocą nowoczesnego CRM możliwe jest monitorowanie pracy konsultanta – w tym analizowanie postępów wykonywanych przez niego obowiązków czy odnotowywanie opóźnień. Oprogramowanie skutecznie ułatwia pracę i sprawia, że staje się ona efektywniejsza.
Jakość obsługi klienta
System CRM pozwala na zgromadzenie obszernej bazy danych klientów oraz ich segmentację, co umożliwia wyodrębnienie grupy nowych oraz stałych klientów. Usystematyzowanie grup docelowych pozwala na zaplanowanie konkretnej strategii marketingowej i wdrożenie jej w procesie sprzedażowym. Nowoczesność programu przejawia się również w postaci integracji z Outlookiem, co usprawnia pracę konsultantów w firmie. Oprogramowanie na licencji SaaS pozwoli na korzystanie z systemu online, nawet w drodze do pracy.
Przy sprawnym wdrożeniu systemu CRM sprawą kluczową jest zaangażowanie wszystkich pracowników. Nasi pracownicy oferują pomoc w postaci: rozmowy telefonicznej, Skype, szkoleń osobistych lub online czy rozmów na czacie. Osobisty konsultant pomoże podjąć dalsze kroki we współpracy. Wystarczy tylko założyć darmowe konto, by przetestować wszystkie możliwości systemu.
Anna Stąpor
Czekamy na Ciebie na czacie!
Dowiedz się więcej o zmianie wyglądu panelu w systemie Kamflex
Przeczytaj również