Dodawanie nowego kontrahenta w systemie CRM Kamflex należy rozpocząć od kliknięcia w opcję „Kontrahenci” w celu rozwinięcia opcji.
Wybranie drugiej pozycji umożliwi dodanie klienta.
By to zrobić konieczne jest wyszukanie kontrahenta w bazie KRS poprzez wpisanie nazwy lub numeru NIP. Możliwe jest także ręczne dodanie kontrahenta.
Po wprowadzeniu wytycznej system przeszuka dane. Gdy firma zostanie wyszukana, by ją dodać do listy wystarczy kliknąć w zielony symbol po prawej stronie nazwy.
Zostaniemy przekierowani do profilu kontrahenta, w którym dane w większości będą już uzupełnione automatycznie. Na tym etapie ważne jest wybranie, o jakim charakterze jest to kontrahent, spośród trzech możliwości: klient, dostawca lub partner. Po uzupełnieniu profilu kontrahenta, możemy dodać osoby kontaktowe oraz uwagi.
Skupienie wszystkich informacji w jednym miejscu umożliwia skuteczną komunikację z kontrahentem. Wprowadzanie notatek wzbogaca profil klienta, dostawcy czy partnera.
Nie udało ci się rozwiązać problemu?
Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.
Przeczytaj również:
Skuteczne wdrożenie systemu CRM
System CRM dla firmy szkoleniowej
Dowiedz się wiecej o kontrahentach:
Jak wyszukać kontrahenta na liście?
Jak edytować profil kontrahenta?
Jak dodać i edytować osobę kontaktową?
Jak dodać uwagi w profilu kontrahenta?
Jak wysłać mail do jednego lub wielu kontrahentów?