Dodawanie dodatkowych parametrów w kategorii "Kontrahent" w systemie CRM Kamflex pozwoli ci na budowanie kompleksowej bazy informacji o twoich relacjach z kontrahentami. Możesz wprowadzać je w różnych formach: tekstu, długiego tekstu, daty, wartości procentowej, pliku, pola do wyboru oraz daty i godziny.
Jak wykorzystać te możliwości w praktyce? Jeśli jesteś kosmetyczką z łatwością wprowadzisz datę ostatniego i następnego spotkania z klientką. Za pomocą możliwości dodania pliku, wgrasz do systemu zdjęcie, np. ostatniej stylizacji paznokci, byś podczas następnej wizyty mogła zaproponować coś nowego. Za pomocą długiego pola tekstowego możesz opisać jakie zabiegi wykonałaś u danej klientki lub specyfikę cery czy skóry, co pozwoli ci na jeszcze bardziej profesjonalne podejście indywidualne. System umożliwi ci także określenie schematu wizyt klientek i utrzymywanie z nimi kontaktu pomiędzy wizytami. Dodatkowe parametry pozwolą ci precyzyjnie wyodbrębnić stałe klientki.
Nie tylko osoby zatrudnione w branży wellness skorzystają z tej funkcjonalności systemu. Także w warsztacie samochodowym pozwoli ona na zwiększenie zadowolenia klientów ze świadczonych usług. W systemie znajdą się nie tylko informacje o ostatniej wizycie w warsztacie, ale także daty kolejnych przeglądów. Przechowywanie wszystkich informacji o minionych naprawach pozwoli na zwiększenie profesjonalizmu. Za pomocą pola do wyboru, możliwe będzie określenie, czy obsługiwany klient posiada kartę lojalnościową twojego warsztatu, czy może dobrze mu ją zaproponować. Do systemu wprowadzisz także procent zaawansowania prac nad danym samochodem, by gdy zadzwoni klient móc od razu poinformować go o stanie naprawy. To tylko przykłady możliwości jakie daje dodawanie nowych parametrów. Dopasuj je do własnej firmy i miej pewność, że optymalnie wykorzystujesz wszystko, co może dać ci Kamflex.
Nie udało ci się rozwiązać problemu? Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.
Przeczytaj również
3 sposoby na usprawnienie komunikacji w firmie
Jak wygląda proces sprzedaży?
CRM dla salonu kosmetycznego
Dowiedz się więcej o kontrahentach:
Kto to jest kontrahent?
Jak dodać nowego kontrahenta?
Jak wyszukać kontrahenta na liście?
Jak edytować profil kontrahenta?
Kto to jest osoba kontaktowa?
Jak dodać i edytować osobę kontaktową?
Jak wysłać mail do jednego lub wielu kontrahentów?
Jak wykonać import danych?