• 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

Jak dodać wydarzenie w kalendarzu?


Na dodanie nowego wydarzenia w kalendarzu są dwa sposoby: poprzez kliknięcie zielonego symbolu „+” znajdującego się pod loginem lub poprzez wybranie opcji „Nowe wydarzenie”, która wyświetla się w rozwijanej liście po najechaniu na czwartą ikonkę w pasku narzędzi z lewej strony. Po kliknięciu zielonego symbolu „+” na ekranie pojawi się pole tekstowe z miejscami do wypełnienia. Przed zapisaniem wydarzenia ważne jest wybranie odpowiedniego rodzaju wydarzenia. Aby zapisać wydarzenia konieczne jest kliknięcie różowego prostokąta z napisem „Zapisz zmiany”. Dopóki ten krok nie zostanie wykonany niemożliwe jest dodawanie uwag.

 Rejestracja w koncie Kamflex

Możliwość szybkiego tworzenia wydarzeń i opisywania ich w sposób szczegółowy usprawnia planowanie czasu pracy, spotkań z klientami, czy wykonywania zobowiązań. Kalendarz w systemie operacyjnym CRM dla firm Kamflex pomoże ci usystematyzować nawet najbardziej napięty grafik.

 

Nie udało ci się rozwiązać problemu?

 Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.

 

 

Przeczytaj również:

Zostań partnerem Kamflex

Program do faktur

System CRM dla firmy szkoleniowej

 

Dowiedz się więcej o kalendarzu:

 

Jak przeglądać kalendarz?

Jak edytować rodzaje wydarzeń?

Jak dodać nowy rodzaj wydarzeń?

Jak wyszukać informacje na liście wydarzeń?

Jak edytować dodane wydarzenie?



kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt