W celu dodania nowego rodzaju wydarzeń należy z kolumny po lewej stronie wybrać kategorię „Kalendarz”, a następnie czwartą opcję „Rodzaj wydarzeń”. Na ekranie pojawią się wtedy wszystkie zapisane rodzaje wydarzeń. Aby dodać nowy, konieczne jest kliknięcie zielonego symbolu "+", znajdującego się w prawym górnym rogu pod loginem. Na ekranie pojawi się wtedy formularz dodania nowego rodzaju z dwoma wytycznymi: nazwą oraz kolorem. By zapisać nowy rodzaj wydarzenia należy kliknąć różową, prostokątną komendę „Zapisz zmiany”.
Możliwość dodawania kolorowych rodzajów wydarzeń usprawnia obsługę kalendarza, poprzez możliwość poglądowej oceny zobowiązań i zadań do wykonania.
Nie udało ci się rozwiązać problemu?
Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.
Przeczytaj również:
Skuteczne wdrożenie systemu CRM
Program CRM do obsługi ubezpieczeń
Dowiedz się więcej o kalendarzu:
Jak edytować rodzaje wydarzeń?
Jak wyszukać informacje na liście wydarzeń?
Jak edytować dodane wydarzenie?
Jak dodać wydarzenie w kalendarzu