W celu wyszukiwania informacji w "Liście wydarzeń" należy rozwinąć opcje znajdujace się pod hasłem "Kalendarz" w kolumnie po lewej stronie ekranu. Następnie konieczne jest wybranie drugiej opcji o nazwie "Lista wydarzeń". Wyświetlone zostaną wtedy wszystkie dodane wydarzenia, które możemy wyszukiwać za pomocą kategorii: nazwa, status (oczekujące, zakończone), rodzaj, początek i koniec. Możliwe jest także filtrowanie tabeli na podstawie wprowadzonych do systemu kontrahentów, autora wprowadzonego wydarzenia, użytkowników systemu dodanych przez administratora oraz osoby kontaktowe. Dzięki temu szybko sprawdzisz w jakich spotkaniach bierze udział dany pracownik, czy ile razy kontaktowano się z danym kontrahentem. Aby wpisać którąś z wymaganych zmiennych, należy kliknąć nad kreską, na której się ona znajduje. W przypadku wybrania opcji "Początek" oraz "Koniec" rozwiną się konkretne dni lub okresy. Możliwe jest także ręczne wybranie zakresu. Aby rozpocząć wyszukiwanie należy kliknąć komendę "Filtruj" znajdującą się po prawej stronie ekranu.
Wygodna wyszukiwarka usprawni odnalezienie poszukiwanych informacji. Wszystkie ważne terminy i dane w jednym miejscu, w wygodnym kalendarzu z możliwością stałego dostępu poprzez urządzenia mobilne pozwolą ci na maksymalizację produktywnego wykorzystania czasu pracy swojego i pracowników.
Nie udało ci się rozwiązać problemu?
Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.
Przeczytaj również:
Bezpieczeństwo danych w systemie CRM
Dowiedz się więcej o kalendarzu:
Jak edytować rodzaje wydarzeń?
Jak dodać nowy rodzaj wydarzeń?
Jak edytować dodane wydarzenie?
Jak dodać wydarzenie w kalendarzu