Na dodanie nowego wydarzenia w kalendarzu są dwa sposoby: poprzez kliknięcie zielonego symbolu „+” znajdującego się pod loginem lub poprzez wybranie opcji „Nowe wydarzenie”, która wyświetla się w rozwijanej liście po najechaniu na czwartą ikonkę w pasku narzędzi z lewej strony. Po kliknięciu zielonego symbolu „+” na ekranie pojawi się pole tekstowe z miejscami do wypełnienia. Przed zapisaniem wydarzenia ważne jest wybranie odpowiedniego rodzaju wydarzenia. Aby zapisać wydarzenia konieczne jest kliknięcie różowego prostokąta z napisem „Zapisz zmiany”. Dopóki ten krok nie zostanie wykonany niemożliwe jest dodawanie uwag.
Możliwość szybkiego tworzenia wydarzeń i opisywania ich w sposób szczegółowy usprawnia planowanie czasu pracy, spotkań z klientami, czy wykonywania zobowiązań. Kalendarz w systemie operacyjnym CRM dla firm Kamflex pomoże ci usystematyzować nawet najbardziej napięty grafik.
Nie udało ci się rozwiązać problemu?
Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.
Przeczytaj również:
System CRM dla firmy szkoleniowej
Dowiedz się więcej o kalendarzu:
Jak edytować rodzaje wydarzeń?
Jak dodać nowy rodzaj wydarzeń?
Jak wyszukać informacje na liście wydarzeń?
Jak edytować dodane wydarzenie?