Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy



loyalty

Zapisz się na newsletter

Wyślemy Ci kod promocyjny na zakup systemu do zarządzania relacjami z klientami

devices

Raz na kwartał otrzymasz

Opis ciekawych zestawień systemów CRM oraz zaproszenie na darmowe konsultacje

star

Odbierz darmowego e-booka

face

Spam nas nie interesuje. Liczy się zadowolenie klientów

email
info_outline
  • 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

CRM dla call center

Call center ma za zadanie wspierać procesy sprzedażowe poprzez wzbudzenie zaufania klienta. Ważne jest, by wybrać system, który jest w stanie zapewnić nie tylko szeroką i kompleksową bazę danych, ale również ułatwienie komunikacji wewnątrz firmy.

 



Załóż darmowe konto już dzisiaj!

 

Jaki system do telemarketingu?

 

 

Głównymi celami telemarketingu są:

 

  • pozyskiwanie klienta,

  • pomoc przy wdrażaniu sprzedawanego produktu bądź usługi,

  • promocja towaru.

 

Jednak to czy call center przynosi oczekiwane rezultaty zależy w dużej mierze od kompetencji telemarketera, u którego cechy takie jak konkretność, sympatyczny ton oraz rzeczowość sprawiają, że jego praca jest rzeczywiście wydajna. Kluczem do sukcesu jest również zapewnienie odpowiedniego zaplecza. By wspomóc go w wykonywaniu obowiązków należy zapewnić mu niezbędne narzędzie, które w sposób skuteczny uprości i zarazem usprawni jego pracę.

 

 

 

System CRM w telemarketingu

 

 

System CRM wyposażony jest w prosty i funkcjonalny panel administracyjny, dostępny również w wersji mobilnej. Oprogramowanie pozwala pracownikom na gromadzenie w czasie rzeczywistym aktualnych informacji dotyczących relacji z klientami. Za pomocą funkcji tworzenia własnych parametrów można lepiej zidentyfikować faktyczny stan prowadzonych rozmów, poprzez np. określenie perspektywiczności klienta, liczby prób kontaktu, czy odbytych rozmów. Jest to gwarant profesjonalnej obsługi, ponieważ telemarketer w każdej chwili może sięgnąć do załączonych przy profilach notatek. To z kolei prowadzi do zwiększenia satysfakcji klientów. Ponadto lista kontrahentów widoczna w programie jest nie tylko wyposażona w numer telefonu i nazwę, ale we wszelkie dane teleadresowe. Dodatkową funkcją jest możliwość wysłania wiadomości sms bądź mailingu z krótkim powiadomieniem lub przypomnieniem o zaplanowanej rozmowie, bezpośrednio z oprogramowania. Dzięki systemowi CRM nie musisz martwić się o to, że w przypadku, gdy Twój pracownik odejdzie, wraz z nim znikną wszyscy klienci, których pozyskał, ponieważ każdy profil i historia rozmów zapisana zostanie w ogólnodostępnej bazie po uprzednim importowaniu kontaktów z dysku. Sporym ułatwieniem będzie również nadanie każdej rozmowie odpowiedniego statusu: oczekujący lub zakończone. W przypadku przejęcia kontrahentów przez innego współpracownika, będzie dokładnie wiadomo na jakim etapie są przeprowadzane rozmowy i to wszystko dzięki nadanym im statusom.

 

CRM Kamflex w call center

 

System CRM Kamflex umożliwia telemarketerom prowadzenie terminarza spotkań oraz rozmów. Za pomocą kilku kliknięć można podpiąć zadania do poszczególnych pracowników. Wyznaczone obowiązki zostaną umieszczone w leadzie i będą widoczne od razu po zalogowaniu się do systemu. Funkcjonalność kalendarza ma sprawdzić się nie tylko na płaszczyźnie zorganizowania pracy telemarketerów i wyznaczenia im zadań na każdy dzień, ale również jako grafik. Dzięki zaznaczeniu odpowiedniego parametru każdy jest w stanie sprawdzić dostępność danego telemarketera. Monitorowanie i nadzór pracy telemarketerów w czasie rzeczywistym za pomocą systemu sprawdza się w wielu firmach telemarketingowych.

 

 

O tym, czy warto inwestować w tak innowacyjne i skuteczne rozwiązanie, możesz przekonać się osobiście, zakładając testowe konto w systemie CRM Kamflex, całkowicie za darmo i bez żadnych zobowiązań. Jeśli zdecydujesz się na zakup, z naszym wsparciem wdrożenie oprogramowania będzie skuteczne, efektywne i szybkie.

 

Anna Stąpor

 

 

 

Czekamy na Ciebie na czacie!

 

Dowiedz się więcej o dodatkowych parametrach w systemie Kamflex

 

Przeczytaj również

Badanie satysfakcji klienta

Komunikacja wewnętrzna w firmie

Jakie dane o kliencie warto gromadzić?



 


kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt