Call center ma za zadanie wspierać procesy sprzedażowe poprzez wzbudzenie zaufania klienta. Ważne jest, by wybrać system, który jest w stanie zapewnić nie tylko szeroką i kompleksową bazę danych, ale również ułatwienie komunikacji wewnątrz firmy.
Jaki system do telemarketingu?
Głównymi celami telemarketingu są:
-
pozyskiwanie klienta,
-
pomoc przy wdrażaniu sprzedawanego produktu bądź usługi,
-
promocja towaru.
Jednak to czy call center przynosi oczekiwane rezultaty zależy w dużej mierze od kompetencji telemarketera, u którego cechy takie jak konkretność, sympatyczny ton oraz rzeczowość sprawiają, że jego praca jest rzeczywiście wydajna. Kluczem do sukcesu jest również zapewnienie odpowiedniego zaplecza. By wspomóc go w wykonywaniu obowiązków należy zapewnić mu niezbędne narzędzie, które w sposób skuteczny uprości i zarazem usprawni jego pracę.
System CRM w telemarketingu
System CRM wyposażony jest w prosty i funkcjonalny panel administracyjny, dostępny również w wersji mobilnej. Oprogramowanie pozwala pracownikom na gromadzenie w czasie rzeczywistym aktualnych informacji dotyczących relacji z klientami. Za pomocą funkcji tworzenia własnych parametrów można lepiej zidentyfikować faktyczny stan prowadzonych rozmów, poprzez np. określenie perspektywiczności klienta, liczby prób kontaktu, czy odbytych rozmów. Jest to gwarant profesjonalnej obsługi, ponieważ telemarketer w każdej chwili może sięgnąć do załączonych przy profilach notatek. To z kolei prowadzi do zwiększenia satysfakcji klientów. Ponadto lista kontrahentów widoczna w programie jest nie tylko wyposażona w numer telefonu i nazwę, ale we wszelkie dane teleadresowe. Dodatkową funkcją jest możliwość wysłania wiadomości sms bądź mailingu z krótkim powiadomieniem lub przypomnieniem o zaplanowanej rozmowie, bezpośrednio z oprogramowania. Dzięki systemowi CRM nie musisz martwić się o to, że w przypadku, gdy Twój pracownik odejdzie, wraz z nim znikną wszyscy klienci, których pozyskał, ponieważ każdy profil i historia rozmów zapisana zostanie w ogólnodostępnej bazie po uprzednim importowaniu kontaktów z dysku. Sporym ułatwieniem będzie również nadanie każdej rozmowie odpowiedniego statusu: oczekujący lub zakończone. W przypadku przejęcia kontrahentów przez innego współpracownika, będzie dokładnie wiadomo na jakim etapie są przeprowadzane rozmowy i to wszystko dzięki nadanym im statusom.
CRM Kamflex w call center
System CRM Kamflex umożliwia telemarketerom prowadzenie terminarza spotkań oraz rozmów. Za pomocą kilku kliknięć można podpiąć zadania do poszczególnych pracowników. Wyznaczone obowiązki zostaną umieszczone w leadzie i będą widoczne od razu po zalogowaniu się do systemu. Funkcjonalność kalendarza ma sprawdzić się nie tylko na płaszczyźnie zorganizowania pracy telemarketerów i wyznaczenia im zadań na każdy dzień, ale również jako grafik. Dzięki zaznaczeniu odpowiedniego parametru każdy jest w stanie sprawdzić dostępność danego telemarketera. Monitorowanie i nadzór pracy telemarketerów w czasie rzeczywistym za pomocą systemu sprawdza się w wielu firmach telemarketingowych.
O tym, czy warto inwestować w tak innowacyjne i skuteczne rozwiązanie, możesz przekonać się osobiście, zakładając testowe konto w systemie CRM Kamflex, całkowicie za darmo i bez żadnych zobowiązań. Jeśli zdecydujesz się na zakup, z naszym wsparciem wdrożenie oprogramowania będzie skuteczne, efektywne i szybkie.
Anna Stąpor
Czekamy na Ciebie na czacie!
Dowiedz się więcej o dodatkowych parametrach w systemie Kamflex
Przeczytaj również
Komunikacja wewnętrzna w firmie
Jakie dane o kliencie warto gromadzić?