System CRM ma swoje zastosowania w wielu branżach i profesjach. Podczas realizacji projektu dla cateringu dietetycznego poznaliśmy potrzeby tego rodzaju biznesu. Także się tym zajmujesz i zastanawiasz, czy takie rozwiązanie jest dla ciebie? Podpowiemy ci, jak przystosowaliśmy Kamflexa dla firmy zajmującej się cateringiem dietetycznym.
System CRM dla cateringu dietetycznego - przykład dostosowania i wdrożenia
Pani Joanna, która była zainteresowana wdrożeniem naszego systemu w swojej firmie, przedstawiła nam swoje potrzeby. Omówiliśmy jakie rozwiązania mogą być przydatne w jej przypadku. Prowadząc swój biznes nasza klientka ma kontakt z wieloma kontrahentami o indywidualnych wymaganiach. W systemie może gromadzić wszystkie dane funkcjonalnie pogrupowane, co umożliwiło jej np. wyszczególnienie grupy stałych klientów oraz lepsze ukierunkowanie działań marketingowych. W swojej ofercie pani Joanna ma m.in. catering redukcyjny, wegański, bezglutenowy. Dzięki wyraźnemu przydzieleniu danego typu do klienta może teraz precyzyjnie wysyłać oferty promocyjne, a także dbać o relacje z klientami, wiedząc jakie są ich preferencje. Nie bez znaczenia dla ulepszenia relacji z klientami jest możliwość gromadzenia informacji o ich minionych zakupach oraz ewentualnych chorobach czy nietolerancji danego składnika żywieniowego. W systemie umieszcza także opinie o każdym zestawie cateringowym, by cały czas móc podnosić poziom oferowanej usługi. Ważne są także dodatkowe atrybuty, dzięki którym pani Joanna i jej pracownicy mogą określać ilość kalorii każdego zestawu cateringowego oraz wersje menu. Jako administratorka swojego firmowego konta nasza klientka dodała do niego swoich trzech pracowników, co gwarantuje, że każdy w jej firmie gromadzi informacje i ma do nich stały dostęp. Wszyscy współdzielą także kalendarz, dzięki czemu na bieżąco ocenić można ilość zleceń oraz termin ich realizacji. Pomocne są w tym także leady sprzedażowe, dzięki którym możliwa jest jeszcze precyzyjniejsza ocena stopnia wykonania danego zlecenia, np. ułożenia personalnego planu żywieniowego, czy menu weselnego dla wegan. System umożliwia również łatwe i szybkie fakturowanie online, co szczególnie docenia pani Joanna. Korzysta również z faktu możliwości wyboru języka faktury, ponieważ prowadząc firmę w dużym mieście często ma do czynienia z obcokrajowcami. Jej system CRM Kamflex obsługuje także prowadzenie magazynu. Wszyscy użytkownicy konta na bieżąco wprowadzają dane dotyczące produktów, ich rodzajów, stanu minimalnego, itp. Umożliwia to poglądową ocenę zużycia produktów i informuje kiedy należy wykonać zamówienie nowych lub uzupełnić braki. Charakter pracy pani Joanny powoduje, że zarówno ona, jak i jej pracownicy często są poza siedzibą firmy będąc w kontakcie bezpośrednim z klientami. Mogą jednak obsługiwać system na telefonach oraz tabletach ponieważ jest on w pełni online i nie ma wymaga infrastruktury serwerowej po stronie klienta. Wdrożenie w firmie pani Joanny zajęło nam 3 dni intensywnego użytkowania oprogramowania i procesów, które można w nim wykonywać. Zapewniliśmy naszą klientkę o możliwości dodania nowej funkcjonalności oraz przejściu na system dedykowany. Pani Joanna zdecydowała się na pakiet dla trzech osób na okres 24 miesięcy.
Maria Pruszyńska
Czekamy na Ciebie na czacie!
Dowiedz się więcej o dodatkowych atrybutach w systemie Kamflex
Co to są dodatkowe atrybuty?
Przeczytaj również
Segmentacja klientów
Faktury i baza klientów w Excelu?
9 kroków do optymalnego korzystania z CRM
Wdrożenie nowego pracownika
Czym system ERP różni się od CRM?