Wykonywanie zawodu fizjoterapeuty lub masażysty nierozerwalnie wiąże się z bezpośrednim kontaktem z pacjentem. W pracy polegającej na świadczeniu usług zdrowotnych najważniejsza jest troska o drugą osobę. Jednak wykonywanie formalności oraz wielu innych działań wynikających z prowadzenia własnej działalności, zwłaszcza w sektorze usług, zabiera dużo czasu. Na szczęście istnieje sposób na ułatwienie i usprawnienie wykonywania części zadań - jest nim system CRM Kamflex.
Jakie korzyści da Ci wdrożenie systemu CRM w Twoim przedsiębiorstwie?
Wszystkie informacje o pacjentach w jednym miejscu
Jeśli Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się świadczeniem usług zdrowotnych, takich jak fizjoterapia lub masaż, niezwykle ważną kwestią jest posiadanie jednej, kompleksowej bazy danych. Korzystanie z uporządkowanego zbioru informacji usprawni zarządzanie każdą interakcją z obecnymi bądź potencjalnymi klientami. System CRM daje możliwość usystematyzowania wiedzy o pacjencie. Pomoże to stworzyć w Twojej firmie bardziej spersonalizowaną obsługę.
Przejrzystość informacji i stały dostęp
Dobrze zbudowana baza danych pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu. Wdrażając system CRM Kamflex pożegnasz się raz na zawsze z marnowaniem czasu na wyszukiwanie informacji, które powinny być łatwo dostępne i widoczne. Dzięki najnowszej technologii zyskasz do nich dostęp z każdego miejsca i o każdej porze, nawet z urządzeń mobilnych. Jedyny wymóg to dostęp do Internetu.
Dokładne planowanie
Prowadzenie przedsiębiorstwa w branży usługowej wymaga sprawnego zarządzania. Poprzez wdrożenie oferowanego przez nas oprogramowania kierowanie wszystkimi procesami będzie tak łatwe i proste, jak nigdy przedtem. Sporządzanie harmonogramów, monitorowanie usług wykonywanych przez pracowników, szybka i efektywna komunikacja z osobami zatrudnionymi oraz pacjentami, wgląd do historii płatności oraz kontrola wszelkich interakcji z klientami, to tylko niektóre z ogromu możliwości, jakie oferuje system CRM Kamflex.
Większa efektywność
Świadczenie profesjonalnych usług medycznych wymaga ciągłej koncentracji i zaangażowania. Pracownik branży medycznej stoi przed wyzwaniem spełnienia indywidualnych, często bardzo rozbudowanych, potrzeb klienta. Wdrożenie systemu CRM Kamflex pomoże skupić się na swoich obowiązkach zawodowych i celach firmy. Dzięki skróceniu i uproszczeniu procesów, które do tej pory zajmowały za dużo czasu, możliwa będzie pełna koncentracja na pomocy drugiej osobie.
Czy fizjoterapeuci skorzystają na wdrożeniu CRM?
System CRM Kamflex zawiera wiele więcej zalet, które przyczynią się do rozwoju Twojej firmy. Aplikacja pomoże zwiększyć zadowolenie pacjentów, przyspieszyć i ułatwić procesy, a także zwiększyć wydajność – czy chcesz je przetestować? Zrobisz to za darmo przez 14 dni.
Nie czekaj i umów się na darmową konsultację już teraz!
Kornelia Wąsowska
Czekamy na Ciebie na czacie!
Dowiedz sie więcej o aplikacji do rekrutacji zgodnej z RODO
Przeczytaj również
Jak dbać o relacje z klientami? 5 skutecznych sposobów
Zarządzanie czasem i zadaniami – sposoby i narzędzia
CRM dla firmy rekrutującej opiekunki