Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy



loyalty

Zapisz się na newsletter

Wyślemy Ci kod promocyjny na zakup systemu do zarządzania relacjami z klientami

devices

Raz na kwartał otrzymasz

Opis ciekawych zestawień systemów CRM oraz zaproszenie na darmowe konsultacje

star

Odbierz darmowego e-booka

face

Spam nas nie interesuje. Liczy się zadowolenie klientów

email
info_outline
  • 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

Jak wygląda proces sprzedaży?

System CRM Kamflex pozwala na utworzenie wielu, różnych procesów sprzedażowych. Dzięki możliwości szczegółowego doprecyzowania każdego z nich, masz pewność, że system stanowi kompendium wiedzy o twoich klientach i transakcjach. Dla swej wygody możesz stworzyć np.:

-proces przetargu,

-kontakt z newslettera,

-kontakt z targów Budma 2014.

Rejestracja w koncie Kamflex

 

Użycie procesów w obsłudze klienta

 

Dla obsługi klienta warto stworzyć osobne, konkretne procesy. Dzięki nim łatwo pogrupujesz konkretne działa i przyporządkujesz je do określonych klientów. Takie działanie usprawni twoją pracę i podniesie profesjonalizm. W odniesieniu do klientów możesz stworzyć np.:

 

-proces obsługi nowych klientów,

-przedłużenia konta,

-sprzedaży szkoleń,

-zawarcia programu partnerskiego.

 

 

 

Z czego składają się procesy sprzedaży?

Wszystkie procesy sprzedaży zawierają 3 elementy: nazwę, etapy oraz atrybuty. Funkcjonalna nazwa, jednoznaczne etapy i szczegółowe atrybuty usprawniają każdy proces sprzedażowy, co przekłada się na zwiększenie wydajności. Dodatkowo etapy w trakcie realizacji podzielone są na 3 grupy: do wykonania, w trakcie oraz wykonane. System umożliwia poglądową ocenę stopnia wykonania każdego zadania, co pozwala efektywnie inwestować swój czas i energię w poszczególne działania. Do każdego etapu możliwe jest także dodanie notatki, co upewni Cię, że wszystkie kluczowe informacje znajdują się w systemie. Funkcja dodawania atrybutów daje możliwość tworzenia krókich lub długich pół tekstowych, pól wielokrotnego wyboru, wartości procentowych, dat oraz dat i godzin. Pomagaja one gromadzić szczegółowe informacje na temat procesów sprzedażowych. W systemie możesz je wykorzystać np. dla określenia:

-powodu sukcesu > niska cena, doświadczenie, referencje, prezentacja, dogodne warunki płatności,

-powodu rezygnacji > wysoka cena, brak prezentacji, brak decyzyjności, brak kontaktu,

-perspektyw na kolejne sprzedaże - opis procentowy.

Nowe procesy i edycja istniejących

Dodawanie nowych procesów jest możliwe przez cały czas użytkowania Kamflexa. Dzięki temu każdy z nich może być dostosowany do konkrentego procesu sprzedażowego i klienta. Warto jednak by liczba aktywnych procesów nie była zbyt duża, aby pracownicy nie mieli problemu z ich szybkim wyborem.

Wersja testowa - pierwsze kroki z procesami w Kamflex

Wystarczy tylko założyć konto, by móc przez 14 dni za darmo testować wszystkie procesy sprzedażowe w systemie. W dowolnym momencie możliwe jest ich dodawanie, edytowanie lub usuwanie. Nasi konsultanci zawsze są gotowi do pomocy w zakresie użytkowania systemu.

Marcin Affelski


Czekamy na Ciebie na czacie!

 

Przeczytaj również:

Jak dbać o relacje z klientami? 5 skutecznych sposobów

Prowadzenie magazynu w Excelu

Wdrożenie CRM

Zalety systemów webowych


kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt