Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy



loyalty

Zapisz się na newsletter

Wyślemy Ci kod promocyjny na zakup systemu do zarządzania relacjami z klientami

devices

Raz na kwartał otrzymasz

Opis ciekawych zestawień systemów CRM oraz zaproszenie na darmowe konsultacje

star

Odbierz darmowego e-booka

face

Spam nas nie interesuje. Liczy się zadowolenie klientów

email
info_outline
  • 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

Moje pierwsze kroki w systemie CRM

  • Wywiad z Pawłem M. zajmującym się obsługą informatyczną firm

     

    Aleksandra B.: Co sprawiło, że zdecydował się Pan na wdrożenie systemu CRM w swojej firmie?

    Paweł M.: W dobie tak rozwiniętej technologii, ciężko jest wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez wsparcia technologicznego. I nie mówię tu tylko o smartfonach czy innych gadżetach, ale i odpowiednich oprogramowaniach, które pomagają usprawnić procesy komunikacji i zarządzania klientami. Poszukiwałem czegoś dla małych firm, co działałoby mobilnie, a także było proste w obsłudze i tak właśnie padło na Kamflex.

     

     

    Załóż darmowe konto

     

    Aleksandra B.: Jak współpracownicy zareagowali na nowy system i jak wyglądało wdrażanie?

    Paweł M.: Na początku obawialiśmy się czy wdrażanie nie spowolni naszej codziennej pracy, ponieważ byliśmy przyzwyczajeni do pracy w Excelu, jednak dzięki okresowi testowemu mogłem pokazać współpracownikom “na żywo” jak korzystać z CRMu i jak najszybciej i najłatwiej wprowadzać do niego dane. Po zakończeniu dwóch tygodni większość osób w naszej firmie nie miała już żadnych problemów z korzystaniem z oprogramowania. Mogliśmy też zdecydować, czy chcemy wprowadzać dane od nowa, czy wykorzystać te już wprowadzone. Bardzo pomocne było to, że od samego początku mieliśmy dostęp do bezpłatnej obsługi klienta i pomocy w testowaniu. Cały czas korzystaliśmy z czatu na stronie oraz kontaktowaliśmy się telefonicznie z konsultantami. Co ważne, natychmiast uzyskiwaliśmy cierpliwe i rzetelne odpowiedzi na wszystkie pytania i prośby, dzięki czemu jakiekolwiek problemy rozwiązywane były od ręki. Cały czas możemy także liczyć na wskazówki i rady dotyczące usprawnienia obsługi CRMu.

      

    Aleksandra B.: Jak po okresie próbnym wyglądało podjęcie decyzji o wyborze tego, a nie innego pakietu?

    Paweł M.: Przeanalizowałem wraz z pracownikami, czego dokładnie oczekujemy od takiego oprogramowania, jakie funkcjonalności są nam niezbędne i z jakich korzystaliśmy podczas testów, a czego na pewno nie będziemy używać. Po burzy mózgów zdecydowaliśmy się na Pakiet Standard. Dla nas bardzo ważne było, aby CRM oprócz podstawowych modułów i działania online, posiadał takie funkcje jak zarządzanie kontrahentami czy kalendarz, który maksymalnie usprawnia pracę, poprzez dodawanie zadań, zaznaczanie procesów, które mają się powtarzać w dane dni (także niestandardowo). Wspomnianymi procesami zarządzamy zakupami przez internet czy reklamacjami. Jednocześnie nie potrzebowaliśmy magazynu, więc nie było potrzeby wykupienia droższej i bardziej zaawansowanej wersji CRMa. Dodatkową rzeczą, która sprawiła, że jesteśmy zadowoleni z wyboru Kamflexa jest fakt, że zaproponowano nam stworzenie całkowicie nowej funkcjonalności, która została dopasowana stricte do naszych potrzeb, czego się nie spodziewaliśmy i byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni. Jest nią możliwość eksportowania z kalendarza plików csv, w których podsumowuję ilość godzin pracy danego współpracownika z konkretnym klientem.

     

    Aleksandra B.: Jak ocenia Pan pracę z systemem CRM Kamflex?

    Paweł M.: Największe wrażenie zrobił na mnie fakt, że ten właśnie CRM posiada wiele dodatkowych i pomysłowych funkcji, które naprawdę, a nie tylko w teorii, usprawniają naszą pracę. Jednocześnie nie potrzeba wielu kliknięć aby wykonać daną operację. Jest także bardzo intuicyjny, więc nie błądzimy w systemie tracąc cenny czas. Inną istotną rzeczą jest fakt, że na bieżąco tworzone są kopie zapasowe, więc nie musimy stresować się ewentualną utratą danych. Jestem naprawdę zadowolony z wyboru Kamflexa

 

 

Aleksandra Buszek

6 znaków, że potrzebujesz systemu CRM

 

Przeczytaj jak łatwo i szybko wdrożyć system w SaaS

 

Poznaj 9 kroków do optymalnego korzystania z CRM

 

Zajrzyj i dowiedz się jak skutecznie zaplanować harmonogram projektu

 

 

 


kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt