Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy



loyalty

Zapisz się na newsletter

Wyślemy Ci kod promocyjny na zakup systemu do zarządzania relacjami z klientami

devices

Raz na kwartał otrzymasz

Opis ciekawych zestawień systemów CRM oraz zaproszenie na darmowe konsultacje

star

Odbierz darmowego e-booka

face

Spam nas nie interesuje. Liczy się zadowolenie klientów

email
info_outline
  • 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

Program dla serwisu komputerowego

Liczba firm w naszym kraju zajmujących się serwisowaniem komputerów i sprzętu komputerowego wciąż wzrasta. Prowadzenie takiego biznesu wymaga dużej skrupulatności i uwagi. Pomoże w tym system CRM dopasowany do potrzeb branży serwisowania komputerów.

 

 

Załóż darmowe konto już dziś!

 

Jak system CRM pomoże w zarządzaniu serwisem komputerowym?

 

Program do zarządzania relacjami z klientami (CRM) jest rozwiązaniem, które pozwala na zbudowanie bazy swoich kontaktów. Dzięki szczegółowym profilom podniesiony zostaje prestiż firmy, gdy serwisant dokładnie wie, co zostało zrobione, kiedy i jakie wcześniej problemy zgłaszał klient. By wprowadzić te dane do systemu wystarczy zaledwie kilka kliknięć. Kategoria „Kontrahent” w systemie zawiera funkcjonalne parametry, które każdy administrator konta ustawia wedle własnego uznania. Mogą to być np.: data ostatniego spotkania, termin wykonania naprawy, marka komputera, rodzaj zgłoszonej usterki. W systemie możliwe jest także układanie grafiku pracowników oraz wprowadzanie wszystkich ważnych terminów. Warto przechowywać te informacje w jednym miejscu dla zaoszczędzenia czasu użytkowania osobnych aplikacji do prowadzenia terminarza oraz gromadzenia danych o klientach. System CRM Kamflex pozwoli nie tylko na bezpieczne przechowywanie tych informacji, ale także wielu innych. Dzięki tworzeniu leadów i procesów łatwe staje się ocenienie stopnia wykonania każdego zadania oraz sprawdzenie, kto jest za nie odpowiedzialny. Umożliwia to także pracodawcy szybkie skontrolowanie ilości zleceń każdego pracownika oraz skuteczności jego pracy. System pozwala na obsłużenie sprzedaży, reklamacji oraz innych procesów. Jest więc kompleksowym narzędziem jeśli chodzi o relację firma-klient, ale pozwala także na fakturowanie oraz zarządzanie magazynem, które z punktu widzenia prowadzonej działalności są niemniej istotne. W Kamflexie możliwe jest wystawienie każdego typu faktury, w różnych językach z użyciem wielu walut, a także w wersji dwujęzycznej. Proces ten uległ w systemie dużej automatyzacji: w zakresie wprowadzania informacji oraz danych liczbowych obliczanych na podstawie stawki VAT czy kursu walut NBP. Także prowadzenie magazynu zostaje ułatwione z systemem. Umożliwia wystawianie dokumentów magazynowych, prowadzenia profili i grup produktów, a także oceny stanu zużycia danego dobra, co usprawnia zamawianie towarów. System CRM Kamflex jest usługą działającą na licencji SaaS (Software as a Service) w pełni online. Dzięki temu ty i twoi pracownicy możecie używać go gdziekolwiek chcecie. Istnieje także możliwość dodania do gotowego systemu nowej funkcjonalności, dopasowanej specjalnie do twojej firmy. Testuj system za darmo, a jeśli się zdecydujesz, my pomożemy ci we wdrożeniu.

Maria Pruszyńska

 

 

Czekamy na Ciebie na czacie!

 

 

 

Dowiedz się więcej o kalendarzu w systemie Kamflex

Jak przeglądać kalendarz?

 

 

Przeczytaj również

Faktury w językach obcych

3 sposoby na usprawnienie komunikacji w firmie

Program do faktur Kamflex

5 zalet rekrutowania z systemem ATS


kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt