W celu przeglądania wydarzeń w kalendarzu konieczne jest wybranie kategorii „Kalendarz”, znajdującej się w kolumnie po lewej stronie ekranu. Po kliknięciu pojawi się rozwijana lista, z której należy wybrać pozycję drugą „Lista wydarzeń”. Na ekranie wyświetlone zostaną wszystkie zapisane wydarzenia. Możliwe jest dogodne ich przeglądanie poprzez wyszukiwarkę lub wyświetlając kolejne strony.
Przejrzysty i poręczny kalendarz usprawni organizację spotkań i da ci pewność, że wszystkie ważne terminy znajdują się w jednym miejscu, do którego masz stały dostęp z każdego urządzenia mobilnego.
Nie udało ci się rozwiązać problemu?
Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.
Przeczytaj również:
Dowiedz się więcej o kalendarzu:
Jak edytować rodzaje wydarzeń?
Jak dodać nowy rodzaj wydarzeń?
Jak wyszukać informacje na liście wydarzeń?
Jak edytować dodane wydarzenie?
Jak dodać wydarzenie w kalendarzu