Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy



loyalty

Zapisz się na newsletter

Wyślemy Ci kod promocyjny na zakup systemu do zarządzania relacjami z klientami

devices

Raz na kwartał otrzymasz

Opis ciekawych zestawień systemów CRM oraz zaproszenie na darmowe konsultacje

star

Odbierz darmowego e-booka

face

Spam nas nie interesuje. Liczy się zadowolenie klientów

email
info_outline
  • 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

W chmurze czy lokalnie? Wybór najlepszego systemu CRM

CRM to narzędzie, które pomaga w nawiązywaniu bliższych relacji z klientami, zapewnia profesjonalną obsługę konsumenta, ułatwia sprzedaż oraz wspomaga rozwój biznesu. Ważną decyzją przy wyborze odpowiedniego systemu jest to, czy chcesz hostować go lokalnie, czy w chmurze. Obie opcje mają swoje dobre i złe strony.

 crm w chmurze

Zdefiniuj swoje potrzeby i testuj aplikacje

Zanim podejmiesz decyzję, które rozwiązanie CRM wdrożysz w swojej firmie, zastanów się, jakie są Twoje potrzeby. Opracuj procesy, które będą obsługiwane w systemie (np. sprzedaż, reklamcje, wystawianie faktur). Rozważ kwestie:

-Ilu użytkowników będzie korzystać z aplikacji?

-Czy potrzebne będą integracje z programami zewnętrznymi, np. pocztowymi?

Po wstępnym zdefiniowaniu potrzeb, dobrze przejść do testowania dostępnych opcji, a następnie kontaktu z dostawcami lub twórcami oprogramowania, którzy pomogą dobrać najlepsze rozwiązanie dla swojego biznesu. Nasi Klienci wskazują zwykle, że ich idealny system CRM musi być:

- prosty w zakresie wdrażania i konserwacji
- przystępny w obsłudze
- dostępny dzień i noc

Jak wymagania te spełniają systemy hostowane lokalnie, a jak te dostępne w chmurze?

CRM lokalnie

Lokalny system CRM, to odpowiedzialność za wszystkie czynności związane z konserwacją oprogramowania i sprzętu. W razie jakiejkolwiek awarii, konieczność naprawy spada na Ciebie. Niekoniecznie jest to tańszą alternatywą, biorąc pod uwagę koszt sprzętu oraz pracowników IT. Lokalne narzędzie CRM staje się coraz bardziej przestarzałe, a co za tym idzie, firmy odchodzą od takiego rozwiązania. Przyszłość CRM należy do chmury.

 

CRM w chmurze

Narzędzia CRM oparte na chmurze, takie jak CRM Kamflex, są bardziej zaawansowane technologicznie i przyjazne dla użytkownika, a także dostępne w różnych pakietach usługi, które zostały zaprojektowane z myślą o unikalnych potrzebach przedsiębiorców. Zdecydowanie największą zaletą CRM w chmurze jest całodobowa dostępność. Takie narzędzie zapewnia dostęp z dowolnego miejsca i urządzenia. Współczesne systemy CRM oferują nowe możliwości, elastyczne koszty, a także łatwe wdrożenie i utrzymanie.

 

Kornelia Wąsowska

Czekamy na Ciebie na czacie!

Dowiedz sie więcej o skutecznym wdrożeniu systemu CRM

 

Przeczytaj również
CRM dla firmy rekrutującej opiekunki 
CRM dla masażystów i fizjoterapeutów
Aplikacja do rekrutacji zgodna z RODO

 


kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt