Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy



loyalty

Zapisz się na newsletter

Wyślemy Ci kod promocyjny na zakup systemu do zarządzania relacjami z klientami

devices

Raz na kwartał otrzymasz

Opis ciekawych zestawień systemów CRM oraz zaproszenie na darmowe konsultacje

star

Odbierz darmowego e-booka

face

Spam nas nie interesuje. Liczy się zadowolenie klientów

email
info_outline
  • 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

CRM w modelu SaaS

Przedsiębiorcy rozważający wprowadzenie w swojej firmie systemu do zarządzania relacjami z klientami stają przed dylematem: jaki system wybrać? Czy zlecić wykonanie systemu dedykowanego, a może rozwiązanie gotowe będzie wystarczające? Jakiej infrastruktury serwerowej potrzebuję? Z powodu wygody i konkurencyjnej ceny w wielu firmach wdrażane są oprogramowania CRM w modelu SaaS. Czym się one charakteryzują?

 

 

 

Załóż darmowe konto już dzisiaj!

 

 

Co to jest model SaaS?

SaaS, czyli Software as a Service, oznacza aplikację przechowywaną na serwerach producenta i udostępnianą przez przeglądarkę internetową. Rozwiązanie to nie wymaga infrastruktury serwerowej po stronie zlecającego, co pozwala na oszczędność. Dostawca zobowiązuje się do przechowywania danych, a także dbania o ich bezpieczeństwo. Dzięki tworzeniu kopii zapasowych wszystkich zapisywanych danych nie musimy martwić się o ich utratę.

W systemie występuje kilka poziomów dostępu. Administrator konta ma w nim największe uprawnienia, może dodawać swoich pracownikóworaz usuwać osoby. Umożliwia to współdzielenie firmowego konta, przez pracowników różnego szczebla w firmie.

 

Możliwości systemu w SaaS

Wybór takiego rozwiązania umożliwia również wygodną pracę zdalną. Stanowi to udogodnienie nie tylko dla osób na stałe pracujących z domu czy w coworkingu, ale także przedstawicieli handlowych, którzy jeżdżą do klientów. Dzięki systemowi w SaaS mogą oni od razu aktualizować dane w oprogramowaniu CRM. Dostępne na rynku oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami, to rozwiązania dedykowane lub gotowe. Oba z nich mogą występować w modelu SaaS, a zatem bez konieczności instalowania na serwerze zlecającego. Ważne, że przez ten fakt nic nie tracą na swojej funkcjonalności; gwarantują te same możliwości. Ze względu na swoją mobilność oraz wygodę w użytkowaniu są jednak rozwiązaniami cechującym się większą efektywnością.

 

CRM w modelu SaaS

Gotowe rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, takie jak Kamflex, działające na licencji SaaS, jest tańsze niż oprogramowanie dedykowane. Poprzez abonamentowy system opłat, nie wiąże się z ryzykiem, a umożliwia dodanie funkcjonalności. Dzięki czterem wersjom usługi, pozwala na wybór dokładnie tych modułów, które naprawdę są potrzebne. Istnieje także możliwość zmiany pakietu, jeśli wykupione funkcjonalności nie spełniają wszystkich potrzeb.

 

CRM w modelu SaaS pozwala na:

 

-wykonywanie pracy zdalnej

-stały dostęp do danych zawartych w systemie

-dogodne dopasowanie funkcjonalności

-bezpieczeństwo wprowadzanych informacji

 

Decydując się na takie rozwiązanie nie musimy posiadać infrastruktury serwerowej, a do tego, by korzystać z systemu, potrzebny jest tylko dostęp do internetu i dowolna przeglądarka.

 

 

Maria Pruszyńska

 

 

 

 

Czekamy na Ciebie na czacie!

 

Dowiedz się więcej o ustawieniach w systemie Kamflex

Zmiana ustawień konta

 

Przeczytaj również

Polski CRM

Elastyczny CRM

CRM online

Skuteczne wdrożenie CRM



 

 


kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt