Na rynku IT istnieje wiele rozwiązań ułatwiających pracę w firmie. Przy wyborze najlepszego systemu przedsiębiorcy kierują się różnymi kryteriami jak np. proces wdrożenia, cena czy język polski w panelu sterowania. Poza dedykowanymi oprogramowaniami, polski rynek technologiczny ma do zaoferowania również gotowe rozwiązania CRM.
Czym jest CRM?
Gotowy system CRM, to proste i funkcjonalne narzędzie do zarządzania relacjami z klientami. Oprogramowanie ułatwia pracę, usprawnia procesy zachodzące w firmie oraz wspomaga dział sprzedaży i marketingu.
Polski system CRM Kamflex cechuje się nowoczesnością, elastycznością, skutecznością. Został stworzony z myślą o budowaniu długotrwałych relacji z klientami. Dzięki oprogramowaniu komunikacja wewnątrz firmy również staje się płynniejsza, a zarządzanie pracownikami bardziej efektywne.
Program do zarządzania relacjami z klientami jest skierowany do wielu, nawet znacząco różniących się między sobą, branż. Z naszych usług skorzystały np. szkoły językowe, firmy szkoleniowe, catering dietetyczny oraz fotografka.
Jakie funkcje posiada polski system CRM?
System jest prosty w obsłudze i funkcjonalny, a jego sporą zaletą jest intuicyjność. Poprzez zasadę trzech kliknięć nawigacja między modułami jest łatwa, co wpływa na podniesienie efektywności. Przejrzysty panel sterowania ma możliwość zmiany wyglądu według preferencji użytkownika.
Klienci cenią sobie prostotę i dlatego system CRM Kamflex nie jest programem skomplikowanym. Zawiera funkcje takie jak: baza kontaktów, kalendarz, moduł z fakturami i dokumentami oraz magazyn, możliwość tworzenia leadów i procesów sprzedażowych. Zgromadzone dane w systemie można aktualizować i konfigurować, segmentować, filtrować, sortować i wyszukiwać po odpowiednich parametrach. CRM Kamflex, jako aplikacja webowa, umożliwia również dostęp do przeglądania i edytowania danych w przeglądarce na każdym urządzeniu mobilnym w dowolnej lokalizacji.
Do czego służy polski system CRM?
Rozwiązanie CRM służy między innymi do zarządzania relacjami z klientami, kreowania procesów sprzedażowych, stworzenia grafiku, segmentacji kontaktów, planowania przejrzystego terminarza spotkań. Wsparcie programu wpływa na optymalizację zadań i procesów zachodzących w firmie. Poprzez stały wgląd do aktualizowanych danych, pracodawca jest w stanie kontrolować etapy i procesy wykonywanych zleceń oraz wyznaczać konkretne zadania swoim pracownikom. Wsparcie systemu podnosi poziom obsługi procesów sprzedażowych i pomaga zadbać o kluczowych klientów.
Dlaczego polski CRM, to najlepszy CRM?
Funkcjonalność systemów CRM sprawia, że coraz więcej osób sięga po gotowe rozwiązania informatyczne, dostrzegając w nich szansę dla rozwoju swojej firmy. Naszą propozycją jest system CRM Kamflex, którego zaletą jest wbudowana opcja języka polskiego w panelu. Dzięki temu program umożliwia wprowadzenie polskich stawek VAT oraz utworzenie szablonów faktur w ojczystym języku. Zaletą posiada polskiego rozwiązania jest także niższa cena oprogramowania niż ta, którą płaciłoby się za system amerykański. Poprzez zakupienie systemu rodzimej firmy, wspomaga się jej dynamiczny rozwój. Nasi pracownicy oferują pomoc we wdrożeniu systemu.
Anna Stąpor
Czekamy na Ciebie na czacie!
Dowiedz się więcej o dokumentach w systemie Kamflex
Przeczytaj również
6 znaków, że potrzebujesz systemu CRM