Stały kontakt z klientem jest niezbędnym elementem stworzenia i utrzymania długotrwałej relacji. Dzięki odpowiedniej komunikacji wzrasta zadowolenie klientów i szansa, że zostaną z Tobą na dłużej. Wiemy jednak, że komunikacja może być trudna, dlatego warto ją sobie ułatwić, na przykład poprzez korzystanie z dostępnych narzędzi, takich jak system CRM Kamflex.
Utrzymuj stały kontakt z klientami
Aby zatrzymać klienta musisz pokazać mu, że Ci na nim zależy. Stały kontakt z pewnością zacieśni więzi miedzy nim a Twoją firmą i zbuduje zaufanie na lata. W komunikacji pomoże Ci Kamflex, który jako jedyny system CRM w modelu SaaS pozwala na całkowitą integrację z pocztą Outlook. Outlook jest pocztą desktopową, ale dzięki integracji z Kamflexem zyskujesz możliwość odbierania i wysyłania maili z załącznikami gdziekolwiek się znajdujesz. W prosty sposób dotrzesz do wiadomości z Twoim klientem, ponieważ każdy kontrahent posiada osobną historię.
Gromadź informacje o klientach i produktach
Warto dobrze znać swojego klienta, aby wiedzieć czego potrzebuje i sprostać jego oczekiwaniom. Dzięki zakładce Kontrahenci w systemie Kamflex, znajdziesz swoich klientów i niezbędne informacje na ich temat. Dobrym zwyczajem jest trzymanie wszystkich dokumentów w jednym miejscu, aby mieć pewność, że nic nie zginęło, ale także aby wiedzieć na jakim etapie współpracy z klientem się znajdujesz. Kamflex pozwala na tworzenie dokumentów i przechowywanie ich w systemie, dzięki czemu wszystkie umowy, oprócz wersji papierowej, znajdziesz także w wersji moblinej CRM i będziesz mógł w każdej chwili przesłać je kontrahentowi. Jeśli prowadzisz magazyn, skrupulatne aktualizowanie jego stanu jest niezbędne w utrzymaniu porządku oraz profesjonalnej obsłudze klienta. Udzielając rzetelnych informacji zyskasz zaufanych partnerów biznesowych i zadowolonych konsumentów. Aby zawsze wiedzieć jakimi produkami dysponuje Twoja firma skorzystaj z narzędzia crm pozwalającego na dokładne, ale przede wszystkim mobilne zarządzenie stanem magazynu.
Bądź mobilny
Najważniejsza w kontakcie z klientem jest Twoja dostępność, zwłaszcza w czasach, gdy wszystko można kupić przez internet nie wychodząc z domu. Klienci bardzo cenią sobie profesjonalizm i szybką reakcję ze strony usługodawcy. Dzięki nowoczesnemu systemowi CRM wgląd w działania firmy możesz mieć w każdym miejscu, nawet bez dostępu do laptopa. Kamflex użytkować możesz nie tylko na komputerze, ale także na komórce czy tablecie. Wystarczy urządzenie mobilne z systemem Android, IOS lub Windows Phone oraz dostęp do internetu.
System CRM to w tłumaczeniu na język polski Zarządzanie Relacjami z Klientami. Właśnie takie zadanie ma Kamflex - zorganizować i ułatwić Ci kontakt i współpracę z Twoimi kontrahentami.
Urszula Kwiek
Czekamy na Ciebie na czacie!
Dowiedz się więcej o konfiguracji magazynu w systemie Kamflex
Przeczytaj również
Utrzymywanie relacji z klientami
System CRM z Outlookiem
Aplikacje webowe czy desktopowe dla firm?