Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy



loyalty

Zapisz się na newsletter

Wyślemy Ci kod promocyjny na zakup systemu do zarządzania relacjami z klientami

devices

Raz na kwartał otrzymasz

Opis ciekawych zestawień systemów CRM oraz zaproszenie na darmowe konsultacje

star

Odbierz darmowego e-booka

face

Spam nas nie interesuje. Liczy się zadowolenie klientów

email
info_outline
  • 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

Utrzymywanie relacji z klientami

 

Dobry sprzedawca nie przestaje się angażować nawet po sfinalizowaniu transakcji, ponieważ dąży do tego, by jego klient był ciągle zadowolony i wciąż przynosił korzyści dla firmy. Polski system CRM sprawdza się doskonale w podtrzymywaniu relacji z konsumentami.

 

 

Załóż darmowe konto już dzisiaj!

 

Regularny kontakt i zaangażowanie

Klient to inwestycja, na której przedsiębiorcom szczególnie zależy, dlatego nie mogą pozwolić sobie na jego stratę. Odpowiednia segmentacja klientów pozwoli na wyodrębnienie grupy stałych i lojalnych kupujących oraz wartościowanie ich ze względu na zysk, jaki generują. System CRM Kamflex umożliwia gromadzenie informacji o pozyskanych oraz ich aktualizowanie wraz z rozwojem prowadzonych negocjacji. Poprzez rozmowę z klientem postaraj się poznać nie tylko jego oczekiwania, ale również problemy.

 

Możliwość wysyłania automatycznego mailingu oraz smsów do określonej grupy odbiorców z informacją o promocji lub ciekawej ofercie pomoże podtrzymać zainteresowanie klienta. Obecnie coraz więcej firm wykorzystuje mailing, między innymi w celu wysyłania swoim klientom życzeń świątecznych. Nawet taka drobnostka może sprawić, że klient będzie cieplej myślał o firmie.

 

Pogłębianie wiedzy o branży i rynku

Klient oczekuje profesjonalizmu oraz produktu czy usługi najwyższej jakości. Konsultanci powinni nie tylko być perfekcyjnie zaznajomieni ze swoimi ofertami, ale również posiadać wiedzę na temat aktualnej sytuacji branży, w której działają. Analizowanie rynku sprzedaży oraz podążanie za nowoczesnymi rozwiązaniami i ulepszeniami sprawią, że firma osiągnie zysk. Należy pamiętać, że strategia marketingowa podjęta ze wsparciem systemu do zarządzania relacjami z klientami nie działa natychmiast, ale pozwala na stabilny rozwój firmy poprzez wspomaganie działu sprzedaży.

 

Dotrzymywanie obietnic

Jest to chyba najważniejszy aspekt w każdej relacji międzyludzkiej. Wszystkie zobowiązania wobec konsumenta należy dopełnić do końca, a o wszelkich przeszkodach czy opóźnieniach informować na bieżąco. Gdy zaufanie klienta zostanie nadużyte ma on prawo do wystawienia niepochlebnej opinii, ale również do zrezygnowania z dalszej współpracy, co może przynieść ogromne straty.

 

Działania marketingowe…

...wspierane przez system CRM redukują koszty. Oprogramowanie angażuje do pracy całą organizację i przy wykorzystaniu wszystkich jego możliwości, praca z klientem będzie sprawniejsza i bardziej efektywna. Wykonywanie codziennych obowiązków staje się łatwiejsze, dzięki funkcjonalnościom w systemie CRM Kamflex. W osiągnięciu założonych celów oraz zwiększeniu dochodów Twojej firmy pomoże Ci niezawodny, nowoczesny system informatyczny.

 

Anna Stąpor

 

 

 

Czekamy na Ciebie na czacie!

 

Dowiedz się więcej o importowaniu danych w systemie Kamflex

Jak wykonać import danych?

 

Przeczytaj również

Posprzedażowa obsługa klienta

Elastyczny CRM

Dlaczego klienci odchodzą?

6 znaków, że potrzebujesz systemu CRM



 

 


kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt