Niesprawdzone teorie dotyczące systemów CRM mogą odwodzić od wyboru tego rozwiązania. Przed podjęciem decyzji o zakupie warto obalić kilka mitów dotyczących oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami.
Mit 1. CRM jest rozwiązaniem tylko dla dużych firm
Potencjalni klienci wychodzą z błędnego założenia, że system CRM najlepiej sprawdza się w korporacjach. Tymczasem coraz więcej mniejszych firm decyduje się na skorzystanie z tego rozwiązania! Istotne jest również, że małe przedsiębiorstwa rozwijają się dynamicznie. Oznacza to, że w krótkim odcinku czasowym może zajść wiele znaczących zmian w strukturze firmy. Dlatego rozwiązanie CRM Kamflex stawia na rozwój zgodny z potrzebami klienta oraz na ulepszanie systemu o nowe funkcje co kwartał. System CRM Kamflex posiada prosty i przejrzysty panel. Poszczególne moduły i parametry mają na celu ułatwienie pracownikom wykonywania ich obowiązków. Sprawna obsługa, bliska relacja z klientem oraz elastyczność, to cechy pożądane na rynku, niezależnie od wielkości firmy oferującej swoje usługi. Atuty te zostaną tylko wzmocnione poprzez wdrożenie systemu CRM.
Mit 2. System CRM jest za drogi dla małych firm
Właściciele małych firm rzadko korzystają z produktu, jakim jest system CRM, gdyż uważają go za zbyt duży wydatek. System do zarządzania relacjami z klientami jest narzędziem innowacyjnym, ale prostym i stawia na usprawnienie komunikacji wewnątrz firmy. Dzięki uzyskanym efektom przedsiębiorstwo, jak i dostosowany system, będzie się rozwijać, a koszty wdrożenia się zwrócą.
Mit 3. Wdrożenie aplikacji CRM jest czasochłonne
Niekoniecznie musi tak być. Przy płynnej współpracy pracowników, wdrożenie systemu nie będzie nużącym i długotrwałym procesem. Nasi konsultanci chętnie służą pomocą i dzięki nim zastosowanie rozwiązania w Twojej firmie może być szybsze i łatwiejsze. System CRM Kamflex zaprowadzi porządek i ułatwi skuteczną komunikację między pracownikami, dzięki czemu firma osiągnie wysoko cenioną korzyść, jaką jest oszczędność czasu. I zgodnie z powiedzeniem „czas to pieniądz”, przyniesie to oczekiwane efekty.
Mit 4. System CRM jest skomplikowany
Kamflex to proste w obsłudze i intuicyjne rozwiązanie, które za zadanie ma przede wszystkim ułatwić pracę, a nie ją utrudnić. Zaletą systemu jest zasada trzech kliknięć, dzięki której przechodzenie z modułu do modułu jest wygodne. System CRM Kamflex posiada funkcje takie jak kalendarz, pomocny w tworzeniu grafików i ustalaniu spotkań, leady, które mogą służyć za „tablicę ogłoszeń” oraz bazę kontaktów telefonicznych i mailingowych. Do dyspozycji oferuje również wgląd do zawartości magazynu. W razie jakichkolwiek problemów z obsługą narzędzia, konsultanci Kamflex są do twojej dyspozycji.
Mit 5. Praca z systemem CRM możliwa jest tylko w biurze
Klienci cenią sobie przede wszystkim dostępność. Dlatego jedną z zalet systemu CRM jest jego mobilność. Do pracy zdalnej wystarczy tylko dostęp do Internetu w dowolnym miejscu oraz czasie, aby każdy z pracowników mógł uzyskać wgląd do interesującej go bazy danych zawartej w systemie. Przykładowo, pracownik z łatwością może wyszukać konkretne informacje o danym kontrahencie i wykazać się ich znajomością podczas spotkania.
Przed wyborem systemu CRM Kamflex dobrym rozwiązaniem będzie skorzystanie z darmowej opcji przetestowania systemu. Warto również zaczerpnąć porady konsultanta, by omówić, jak wdrożenie systemu przyczyni się do rozwoju Twojej firmy.
Anna Stąpor
Czekamy na Ciebie na czacie!
Dowiedz się więcej o procesach w systemie Kamflex
Przeczytaj również