Poręczne i elastyczne narzędzie, jakim jest chociażby telefon, posiada szeroki wachlarz przeróżnych funkcji, poczynając od aparatu, a na terminalu płatniczym kończąc. Kamflex rozumie i dostosowuje się do potrzeb naszych klientów, dlatego w dobie smartfonów, tabletów oraz innych urządzeń mobilnych, oferujemy pracodawcom oraz pracownikom w terenie, możliwość zarządzania firmą oraz relacjami z klientami z dowolnego miejsca.
Zalety mobilnego systemu CRM
System CRM wykorzystany na urządzeniu mobilnym cechuje przede wszystkim błyskawiczność. Nie ma konieczności włączania komputera ani szukania danej informacji w papierach. Teraz, w myśl zasady trzech kliknięć, wystarczy tylko zalogować się na swoje konto i wybrać odpowiedni moduł. Jedyne, czego potrzebujesz, to dostęp do Internetu oraz przeglądarka znajdująca się na urządzeniu w systemach Android, Windows Phone i IOS. Prosty, przejrzysty i dopasowany do parametrów telefonu panel, pozwala na swobodne konfigurowanie ustawień nawet na małym ekranie. Oprogramowanie jest intuicyjne i dzięki temu, że nie jest przeładowane niepotrzebnymi opcjami, za pomocą kilku kliknięć można płynnie operować między poszczególnymi modułami i procesami.
Co umożliwia mobilny system CRM?
Z łatwością można stworzyć plan działania, zapisać zadania oraz przewidywane spotkania na dany dzień, jeszcze w drodze do biura. Przenośny system CRM nie zawodzi w przypadku, gdy przed biznesowym spotkaniem przedstawiciel musi sprawdzić dane kontrahenta czy klienta. Poręczne i niewielkie narzędzie, które jest zawsze pod ręką, pozwala na dyskretną analizę danych. Poprzez sięgnięcie po nośnik mobilny uzyskujemy dostęp do kompleksowej bazy kontaktów firmowych czy innych, niezbędnych informacji.
Wszyscy wiemy, w jaki sposób urządzenia mobilne wpłynęły na jakość komunikacji w firmie. Mobilny system CRM sprawdzi się także w przypadku pracowników zdalnych. Kontrola rozwoju poszczególnych zadań czy danego zlecenia jest możliwa bez konieczności zdawania raportów poprzez rozmowę telefoniczną, co zaoszczędza czas. Obserwowanie działań na platformie jest możliwe z poziomu telefonu komórkowego, z miejsca odległego nawet o tysiące kilometrów.
Ważna jest również kwestia zaufania, które to Kamflex ceni sobie najbardziej. System mobilny CRM gwarantuje bezpieczeństwo danych poprzez szyfrowanie każdego połączenia oraz tworzenie kopii zapasowych, uniemożliwiających utratę kluczowych danych.
Anna Stąpor
Czekamy na Ciebie na czacie!
Dowiedz się więcej o dodawaniu wydarzeń w kalendarzu w systemie Kamflex
Przeczytaj również
O co pytać przy zakupie CRM?
3 sposoby na usprawnienie komunikacji w firmie
9 kroków do optymalnego korzystania z CRM
Gdzie przechowywane są aplikacje webowe?