Praca inspektora czy specjalisty do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z wystawianiem wielu dokumentów, potwierdzających stan warunków, w jakich pracują ludzie. Wiele z nich posiada formę nakazaną prawnie, część jednak zdefiniowana jest jedynie co do zawartości, a nie kwestii formalnych. Praca ta, poprzez swą terenowość, wymaga także dużej mobilności i sprawnego zarządzania czasem. Istnieją narzędzia, których zadaniem jest usprawnienie pracy w branży BHP. Jednym z nich jest skuteczny CRM.
Co daje system do zarządzania BHP?
Z pomocą skutecznego systemu codzienne czynności zostają usprawnione. Kilka funkcjonalnych modułów może pomóc zaoszczędzić czas, jednocześnie porządkując wszystkie dane i gwarantując do nich stały dostęp. Wszystko to z pomocą jednego systemu do zarządzania relacjami z klientami Kamflex. Jakie zawiera funkcjonalności do obsługi BHP?
-Kalendarz, który umożliwia szybkie planowanie spotkań i szkoleń. Dzięki możliwości ustawienia cykliczności wydarzenia, pozwala na automatyzację zapisywania wydarzeń. Przez opcję współdzielenia z zespołem, pozwala na maksymalizację skuteczności zarządzania ludźmi.
-Bazę klientów, w której możliwe jest zapisanie wszystkich szczegółów dotyczących relacji z kontrahentami. Także odnalezienie firm w systemie zostało usprawnione, dzięki możliwości wyszukiwania po spisie KRS. W oprogramowaniu możliwe jest również dodawanie zdjęć i załączników w profilach klientów, dzięki czemu wszystkie kluczowe informacje znajdują się w jednym miejscu.
-Moduł dokumenty, pozwalający na generowanie dowolnych dokumentów. Wystarczy tylko za pomocą kilku prostych kroków stworzyć szablon, aby móc automatycznie wystawiać np. kartę ewidencji czasu pracy, protokół kontroli kompleksowej stanu BHP czy kartę wypadku. To użytkownik decyduje jak wiele rodzajów dokumentów i szablonów stworzy w swoim CRMie, co wpływa na zwiększenie efektywności korzystania z systemu. Po wygenerowaniu dokumentu wystarczy go pobrać w pliku PDF i wydrukować.
Dostęp do programu do obsługi BHP
Aby system mógł być wykorzystywany efektywnie, nie wystarczy posiadanie określonych modułów. Kluczowy jest także zakres dostępu do rozwiązania, a szczególnie:
-Możliwość użytkowania systemu online
-Dopasowanie do różnych urządzeń mobilnych
-Szybkość działania oraz wydajność serwera
-Integracja z innymi systemami
Kamflex, poprzez działanie w ramach licencji SaaS (Software as a Service), może być użytkowany na każdym urządzeniu mobilnym z dostępem do internetu. Umożliwia to pracę w terenie oraz zdalną, bez utraty wglądu do danych zapisanych w systemie. Poprzez dopasowanie RWD, CRM dostosowuje się do ekranu każdego urządzenia, na którym jest wyświetlany. Strona podlega także ciągłej optymalizacji, w celu skrócenia czasu ładowania. Integracja z innymi systemami, np. pocztowymi, zapewnia efektywniejsze wykorzystanie wdrożonego systemu.
Czy warto wdrożyć program od obsługi BHP?
Wykorzystanie nowoczesnego rozwiązania informatycznego może pomóc usprawnić wykonywanie obowiązków, a także oszczędzić czas, spędzany zwykle np. na szukaniu w komputerze wzoru danego dokumentu. Automatyzacja pewnych czynności wpływa pozytywnie na efektywność. Stały dostęp do danych gwarantuje natomiast zadowolenie klienta oraz usprawnienie komunikacji w firmie. Poprzez fakt abonamentowości, rozwiązanie typu CRM Kamflex, pozwala na zwiększenie efektywności w pracy, przy niewielkich kosztach.
Maria Pruszyńska
Czekamy na Ciebie na czacie!
Dowiedz się więcej o kalendarzu w systemie Kamflex
Jak dodać wydarzenie w kalendarzu?
Przeczytaj także
Kiedy wdrożyć CRM?
Generowanie dokumentów
CRM w modelu SaaS
Całkowita cena aplikacji webowej