System Kamflex pozwala na przeprowadzanie reklamacji, które dotyczą różnorodnych produktów i usług. Wszystkie mogą być obsługiwane zdalnie przez dowolną ilość użytkowników.
Zalety obsługi reklamacji w systemie Kamflex:
- pełna obsługa procesu reklamacyjnego od zgłoszenia do rozwiązania sprawy,
- proces reklamacyjny zawierający dowolną ilość etapów,
- gromadzenie dowolnych danych na temat reklamacji,
- nielimitowana ilość ścieżek rozwiązywania zdarzeń oraz samych reklamacji,
- wszystkie reklamacje dostępne w kartotece klienta,
- wykonywanie jednego procesu reklamacyjnego przez większą ilość osób z różnych działów,
- możliwość obsługiwania reklamacji zdalnie,
- przechowywanie pełnej dokumentacji,
- przypisywanie zgłoszenia do kartotek klientów,
- rozbudowane zestawienia oraz statystyki,
- historia czynności wykonanych przy każdym zdarzeniu,
- dodawanie plików do reklamacji,
- robienie dowolnych zestawień reklamacji z podziałem na klientów, powód reklamacji, produkt, decyzję, osobę prowadzącą, dowolny przedział czasowy.
System Kamflex posiada ponad to dodatkowe zalety. Dzięki przejrzystym modułom będziesz skuteczniej zarządzał szansami sprzedażowymi, przyspieszysz proces fakturowania oraz zarządzania magazynami, przeniesiesz wszystkie kluczowe dane do systemu, wyślesz mailing oraz grupowe wiadomości SMS, poprowadzisz skrupulatny terminarz spotkań w module kalendarz. Precyzyjnie określ swoją grupę docelową i nakieruj działania marketingowe. A jeśli po jakimś czasie uznasz, że potrzebujesz dodatkowych funkcjonalności, stworzymy je dla ciebie.
Marcin Affelski
Czekamy na Ciebie na czacie!
Przeczytaj również:
System CRM dla firm szkoleniowych