Każda zmiana w obrębie sposobu gromadzenia informacji w firmie stanowi wyzwanie dla kadry kierowniczej i pracowników. Konieczność przyswojenia nowych wytycznych dotyczących klasyfikacji informacji oraz zarządzania relacjami z klientami dla wielu handlowców jest także szansą na dalszy rozwój umiejętności zawodowych. Skuteczność tego procesu zależy od grup czynników, na które składają się te, za które odpowiedzialni są wdrażający, kadra kierownicza, dostawca oprogramowania czy zespół pracowniczy. Wsparcie techniczne oferowane przez firmę, której system wdrażamy, ma niemałe znaczenie w kontekście optymalnego użytkowania systemu. Jak Kamflex pomaga swoim klientom?
Jakiego wsparcia możesz oczekiwać?
Oferowane przez nas wsparcie odbywa się na dwóch płaszczyznach:
1. W czasie rzeczywistym, poprzez chat, telefon oraz Skype.
2. Za pomocą dostępnych publikacji: bloga oraz pomocy znajdujących się na stronie kamflex.pl
Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest bieżące rozwiązywanie problemów powstałych w trakcie użytkowania systemu. Dlatego i w tym zakresie oferujemy naszą pomoc:
1. Online lub przez telefon.
2. Poprzez spotkanie osobiste lub szkolenie.
Cechy kompleksowego wsparcia
Dopiero szeroki wachlarz dostępnych opcji może gwarantować skuteczne użytkowanie funkcjonalności w ramach zakupionego rozwiązania CRM. Wielu dostawców systemów do zarządzania relacjami z klientami nie zapewnia wystarczająco kompleksowej obsługi w tym zakresie, szkoląc tylko kilka osób w firmie, które następnie mają przekazać wiedzę innym pracownikom. Także konsultacje udzielane w ramach użytkowania usługi często nie są darmowe, co generuje dodatkowe koszty, szczególnie w pierwszej fazie korzystania z nowego systemu. Dlatego nadrzędnym celem dla naszego zespołu konsultantów i osób wdrażających jest szybka i bezpłatna pomoc udzielana naszym klientom, gdy tego potrzebują. Nie wierzymy w drogę na skróty, pobieżne wdrożenie systemu CRM, oznacza jego pobieżne użytkowanie. Jednocześnie wyznajemy zasadę intensywnego szkolenia w zakresie oprogramowania, podczas którego wraz z wdrażanymi przez nas osobami testujemy wszystkie funkcjonalności rozwiązania, aby móc zidentyfikować i wyjaśnić ewentualne wątpliwości. Sugerujemy także optymalne wykorzystanie systemu dla danej branży, ale nie narzucamy nazewnictwa parametrów, leadów czy procesów, ponieważ każda firma i zespół pracowniczy są inne.
Jak Cię wspieramy?
Wsparcie oferowane przez naszych konsultantów zaczyna się przed zakupem systemu; już podczas testowania czy wyboru pakietu usługi Kamflex. Kompetentne osoby wdrażające system zasugerują także dodanie dodatkowej funkcjonalności lub wybór oprogramowania dedykowanego, jeśli potrzeby danej firmy tego wymagają.
Wsparcie oferowane przez dostawców oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami jest jednym z czynników, które mogą zaważyć o skutecznym lub nieudanym wdrożeniu systemu w firmie. Przed wyborem rozwiązania dla siebie warto zapoznać się ze sposobami wsparcia oferowanymi przez różnych producentów, by postawić na pewną i kompetentną obsługę klienta.
Maria Pruszyńska
Czekamy na Ciebie na czacie!
Dowiedz się więcej o procesach w systemie Kamflex
Jak stworzyć nowy proces?
Przeczytaj również
6 znaków, że potrzebujesz systemu CRM
Korzyści z wdrożenia CRM
CRM a rozwój Twojej firmy