Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy



loyalty

Zapisz się na newsletter

Wyślemy Ci kod promocyjny na zakup systemu do zarządzania relacjami z klientami

devices

Raz na kwartał otrzymasz

Opis ciekawych zestawień systemów CRM oraz zaproszenie na darmowe konsultacje

star

Odbierz darmowego e-booka

face

Spam nas nie interesuje. Liczy się zadowolenie klientów

email
info_outline
  • 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

Zalety CRM

Systemy CRM mają wiele zalet, które mogą nie tylko przyczynić się do ułatwienia twojej codziennej pracy, ale także pomóc w rozwoju firmy. Poznaj 13 zalet takiego rozwiązania i miej pewność, że korzystasz z oprogramowania w 100%.

Załóż darmowe konto już dziś!

1. Ułatwione planowanie

Z wykorzystaniem dobrego systemu CRM zaplanujesz sprzedaż, spotkania, kontrole... Dzięki kalendarzowi i tablicy leadów zyskasz pewność, że żadne ważne zadanie Ci mnie umknie, a terminy będą dotrzymane.

2. Efektywne gromadzenie danych

Wszyscy wiemy, jak wazne jest gromadzenie danych w posób ustrukturyzowany. Tylko trochę systematyczności dzieli cię od stworzenia kompleksowej bazy kontaktów firmowych. W funkcjonalnym narzędziu utrzymanie porządku przychodzi znaczenie łatwiej.

3. Dostosowanie do potrzeb twojej firmy

Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań. Zanim podejmiesz decyzję, który wdrożysz w swojej firmie, przetestuj dostępne opcje. Systemy gotowe (np. Kamflex) gwarantują dużą elastyczność. To ty decydujesz, jakie parametry przyjmiesz, by zarządzać procesami w firmie w sposób najbardziej funkcjonalny.

4. Uaktualnianie informacji

Systematyczne gromadzenie danych w systemie pozwoli ci na przyspieszenie wykonywania obowiązków codziennych, ale także na podjęcie przyszłych analiz i kontroli.Warto wyrobić w sobie nawyk bieżącego uaktualniania systemu.

5. Grupowanie danych

Podobnie, jak z segmentowaniem klientów, funkcjonalne jest również grupowanie informacji, np. o kontrahentach, co wpłynie na wzrost profesjonalizmu oraz zadowolenia z obsługi. Przyjęcie jednoznacznych nazw ułatwi ten proces.

6. Optymalizowanie działań

Procesów sprzedażowych, sposobu gromadzenia informacji, korzystania z aplikacji... Nadzoruj realizowane procesy tak, aby móc skorygować nieefektywne praktyki. Aktywne użytkowanie systemu pozwoli na korektę działań w czasie rzeczywistym.

7. Standaryzowanie skutecznych praktyk

System CRM umożliwi ci łatwą identyfikację najbardziej efektywnych działań oraz ich standaryzację. Miej pewność, że wszyscy pracownicy twojej firmy znają sprawdzone procedury i powielają je dla zwiększenia dochodów firmy.

8. Dzielenie danych ze współpracownikami

Gotowe systemy webowe umożliwiają współdzielenie danych ze współpracownikami. Wspólnie twórzcie kalendarz, zadania oraz procesy. Sprawna komunikacja, to klucz do budowania kultury organizacji!

9. Użytkowanie online

Korzystanie z systemu na urządzeniach mobilnych pozwoli na korzystanie z systemu z dowolnego miejsca z dostępem do internetu. Jest to szczególnie istotne w zesopołach, których członkowie dużo czasu spędzają poza biurem.

10. Zarządzanie zadaniami

CRM umożliwi ci wgląd w stopień wykonania zleceń, ilość projektów każdego pracownika, a także skuteczność generowania leadów. Zarządzanie zadaniami z poziomu jednego systemu zwiększy twoją efektywność.

11. Wystawianie faktur i dokumentów

Posiadanie tej funkcji w systemie CRM zmniejszy ilość użytkowanych programów do zarządzania firmą, co pozwoli zoptymalizować wykorzystanie czasu oraz zmniejszyć koszty.

12. Analizowanie danych

Podejmowanie analiz ułatwi ci bieżącą ocenę skuteczności podejmowanych działań, a także pozwoli na wypracowanie skutecznych praktyk sprzedażowych. W systemie CRM znajdziesz graficzne przedstawienie wprowadzonych danych.

13. Kontrolowanie skuteczności

Poprzez wgląd w procesy zachodzące w firmie oraz efektywność pracowników zyskasz pewność, że panujesz nad wszystkim, co dzieje się w Twoim biznesie.

Maria Pruszyńska




Czekamy na Ciebie na czacie!

Dowiedz się więcej o kontrahencie w systemie Kamflex
Jak dodać uwagi w profilu kontrahenta?

Przeczytaj również
Korzyści z wdrożenia CRM
Co to jest CRM i jakie przynosi korzyści?
Cena CRM
3 sposoby na usprawnienie komunikacji w firmie
Zalety systemów webowych


kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt