W celu dodania nowego leadu konieczne jest wybranie trzeciego symbolu z opcji po lewej stronie panelu. Z wyświetlonych komend należy wybrać pozycję trzecią: Nowy lead. Na ekranie wyświetlą się trzy kategorie do uzupełnienia: dane podstawowe, etapy oraz uwagi. Dodawanie nowego leada rozpoczynamy od wypełnienia danych podstawowych. Z dodanych kontrahentów wybieramy „Klienta”, z dodanych procesów- „Proces” oraz ustawiamy status leada na „Aktywny” lub „Zakończony”. Następnie klikamy komendę „Zapisz zmiany”. Z pominięciem tego kroku niemożliwe jest przejście do „Etapów” czy „Uwag”. W kategorii „Etapy” automatycznie wprowadzają się etapy, które stanowią części składowe wybranego przez nas procesu. Uwagi dotyczące leada nie są tożsame z uwagami, które wprowadzone zostały do procesu, więc nie pojawią się w rubryce „Uwagi”.
Łatwe i szybkie dodawanie nowych leadów w oprogramowaniu CRM dla firm Kamflex pozwala na bieżące kontrolowanie wszystkich działań firmy i wspomaga efektywne zarządzanie relacjami z klientami.
Nie udało ci się rozwiązać problemu?
Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.
Przeczytaj również:
Oprogramowanie dla klubów fitness
Dowiedz się więcej o leadach:
Jak wyszukać i edytować informacje w liście leadów?
Jak dodać leada na listę leadów?
Czy mogę dodać nową uwagę, gdy lead jest już zamknięty?
Jak zmienić miejsce etapu na tablicy na "W trakcie" lub "Zakończony"?