• 
  • Wdrożenie
  • Cennik
  • Pomoc
  • Blog
  • Partnerzy
  • Kontakt
  •  Zaloguj się
  •  Poznaj KAMFLEX

Jak utworzyć nowy lead?


W celu dodania nowego leadu konieczne jest wybranie trzeciego symbolu z opcji po lewej stronie panelu. Z wyświetlonych komend należy wybrać pozycję trzecią: Nowy lead. Na ekranie wyświetlą się trzy kategorie do uzupełnienia: dane podstawowe, etapy oraz uwagi. Dodawanie nowego leada rozpoczynamy od wypełnienia danych podstawowych. Z dodanych kontrahentów wybieramy „Klienta”, z dodanych procesów- „Proces” oraz ustawiamy status leada na „Aktywny” lub „Zakończony”. Następnie klikamy komendę „Zapisz zmiany”. Z pominięciem tego kroku niemożliwe jest przejście do „Etapów” czy „Uwag”. W kategorii „Etapy” automatycznie wprowadzają się etapy, które stanowią części składowe wybranego przez nas procesu. Uwagi dotyczące leada nie są tożsame z uwagami, które wprowadzone zostały do procesu, więc nie pojawią się w rubryce „Uwagi”.

 Rejestracja w koncie Kamflex

Łatwe i szybkie dodawanie nowych leadów w oprogramowaniu CRM dla firm Kamflex pozwala na bieżące kontrolowanie wszystkich działań firmy i wspomaga efektywne zarządzanie relacjami z klientami.

 

Nie udało ci się rozwiązać problemu?

Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.

 

 

 

Przeczytaj również:

Różnice pomiędzy CRM a ERP

Oprogramowanie dla klubów fitness

Program do obsługi reklamacji

 

Dowiedz się więcej o leadach:

Jak utworzyć nowy lead?

Jak wyszukać i edytować informacje w liście leadów?

Jak dodać leada na listę leadów?

Czy mogę dodać nową uwagę, gdy lead jest już zamknięty?

Jak zmienić miejsce etapu na tablicy na "W trakcie" lub "Zakończony"?



kamee.pl
  • Kamflex
  • Partnerzy
  • Wdrożenie CRM/ERP
  • Pomoc KAMFLEX
  • Blog
  • Regulamin
  • Kontakt