W celu dodania leada na tablicę leadów konieczne jest wybranie opcji „Tablica leadów” znajdującego się na pierwszej pozycji pod trzecią ikonką na panelu z lewej strony. Po kliknięciu komendy należy wybrać zielony symbol "+" znajdujący się pod loginem. Wyświetlony panel będzie w sposób automatyczny uzupełniony danymi, które zawarliśmy w ostatnim dodanym przez nas leadzie. Możliwe jest także ręczne wybranie klienta i procesu. Aby lead znalazł się na tablicy konieczne jest kliknięcie komendy „Zapisz zmiany”. Dodane leady znajdują się w kolumnie po lewej stronie pod nazwą „Tablica leadów”. Aby wyświetlić procesy należy kliknąć w nazwę wybranego leadu z wyżej wymienionej kolumny.
Tablica leadów umożliwia całościowy ogląd rozwoju prac nad konkretnym zleceniem czy projektem. Jest narzędziem do bieżącego monitorowania etapów do wykonania, w trakcie wypełniania oraz zakończonych.
Nie udało ci się rozwiązać problemu?
Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.
Przeczytaj również:
Program do warsztatu samochodowego
Dowiedz się więcej o leadach:
Jak wyszukać i edytować informacje w liście leadów?
Jak dodać leada na listę leadów?
Czy mogę dodać nową uwagę, gdy lead jest już zamknięty?
Jak zmienić miejsce etapu na tablicy na "W trakcie" lub "Zakończony"?