Aby wyszukać informacje w liście leadów, konieczne jest wpisanie szukanego wyrażenia lub wybranie jednej z dwóch opcji w jednej z trzech rubryk: klient, proces lub status leada, a następnie kliknięcie komendy „Filtruj”. W celu edycji wybranego leada należy kliknąć zielony symbol znajdujący się po prawej stronie wybranego wiersza. Na ekranie pojawi się panel edycji z możliwością usunięcia lub zapisania zmian.
Precyzyjna wyszukiwarka pozwoli na łatwy i szybki dostęp do wszystkich danych o klientach, co wpłynie na usprawnienie zarządzania relacjami z kontrahentami.
Nie udało ci się rozwiązać problemu?
Skontaktuj się z nami. Otrzymasz natychmiastową odpowiedź i pomoc konsultanta.
Przeczytaj również:
Program do warsztatu samochodowego
Darmowy okres testowy systemu CRM
Dowiedz się więcej o leadach:
Jak wyszukać i edytować informacje w liście leadów?
Jak dodać leada na listę leadów?
Czy mogę dodać nową uwagę, gdy lead jest już zamknięty?
Jak zmienić miejsce etapu na tablicy na "W trakcie" lub "Zakończony"?