Podstawą w efektywnym rozwoju każdej firmy są kluczowi klienci. Im większe zaangażowanie klienta, tym skuteczniej przełoży się to na zbudowanie trwałej relacji. Na satysfakcję klienta wpływa jego sprawa obsługa, a w tym Twoją pracę wspomoże program do zarządzania relacjami z klientami.
Grupa docelowa i skutecznie dotarcie do klientów
Pierwszym krokiem w procesie zdobywania konsumentów jest wybranie grupy docelowej. Dzięki rozwiązaniu CRM jesteś w stanie zbudować funkcjonalne profile klientów, a następnie sklasyfikować je według dowolnych kryteriów.
W całym procesie pozyskiwania klientów ważne jest nie tylko, by dotrzeć do pożądanej grupy odbiorców, ale przede wszystkim trafić do niej w odpowiednim czasie. Warto najpierw przeprowadzić research. Gdy ustalisz, kim jest twoja grupa docelowa, zgromadź o niej jak najwięcej informacji. Docieraj do swoich potencjalnych klientów poprzez masowe mailingi i angażujące telefony. Rozsądnym posunięciem będzie zaproponowanie bezpośrednich konsultacji zainteresowanym konsumentom. W systemie CRM utworzysz historię rozmów. Dzięki parametrom łatwo dostosujesz ofertę do indywidualnych potrzeb, co wpłynie na zadowolenie klienta.
Przeczytaj więcej tutaj → Analiza potrzeb konsumenta
Gromadzenie informacji
System CRM Kamflex zapewnia szybki dostęp do istotnych informacji nawet z urządzenia mobilnego. Program posiada również funkcję wysyłania wiadomości oraz mailingu bezpośrednio z systemu, a dzięki opcji sortowania, wyszukiwanie klientów to kwestia kilku kliknięć. Dzięki temu Twoi konsultanci będą w stałym kontakcie z pozyskiwanymi konsumentami.
Historia relacji
W osiągnięciu sukcesu istotnym czynnikiem jest komunikacja wewnątrz firmy. System CRM Kamflex pozwala na monitorowanie efektów pracy pracowników oraz prowadzonych rozmów. Poprzez aktualizację etapów negocjacji, każdy z konsultantów będzie miał aktualny wgląd do historii relacji. Zwrócenie uwagi na detale uwzględnione w parametrach oraz spostrzeżenia zawarte w uwagach pomogą profesjonalnie prowadzić relację. Zainteresowanie potencjalnym klientem oraz zaangażowanie go w rozmowę zbuduje jego zaufanie wobec firmy. Dlatego równie ważne jest natychmiastowe reagowanie na problemy wskazane przez konsumenta.
Skuteczne planowanie
Rozwiązanie stanowi także istotne wsparcie w planowaniu pracy podwładnych. Przydatnym instrumentem będzie kalendarz, w którym wyznaczysz konferencje odbywające się wewnątrz firmy, ale również zaplanujesz spotkania oraz rozmowy z klientami. Narzędzie ułatwi też szybkie wydanie pracownikowi polecenia służbowego i wyznaczenie mu klienta. Dzięki systemowi CRM Kamflex będziesz pewien, że żaden potencjalny konsument nie zostanie pominięty.
Anna Stąpor
Czekamy na Ciebie na czacie!
Dowiedz się więcej o wysyłaniu maili w systemie Kamflex
Jak wysłać mail do jednego lub wielu kontrahentów?
Przeczytaj również
Kim jest Twój kluczowy klient?